iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

mugo52 18-06-09 11:50

Kan iemand mij alsjeblieft helpen :(

ik zit me een groot probleem !

ik heb alles geinstalleerd.
maar nu zie ik geen mms icoontje staan, die is weg ?
tethering werkt wel, maar mms icoontje zie ik niet meer staan.

Cebis 18-06-09 11:51

Weet iemand misschien hoe het zit met het versturen van de foto's met mms?

Heb net een foto verstuurd die ik zelf heb genomen en die komt aan, Heb ook een foto, die ik via iTunes op mijn iPhone heb gezet, via mms verstuurd en die kwam niet aan.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben??
Wil namelijk weten of de mms alleen zelfgemaakte foto's ondersteund of niet.

Sneb 18-06-09 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PvdH (Bericht 299792)
Iemand nog last met dat ie slecht bereikbaar is? Ik krijg allemaal mailtje van m;n vriendin dat ze me probeert te bellen maar soms pas de 4e keer gehoor krijgt.. alle andere keren: [FONT=Calibri]Het telefoonnummer dat u heeft gebeld, geeft geen gehoor. Probeert u het later nog een keer[/FONT]

Ja, zelfde probleem gisteren na een update naar 3.0. Voorheen 2.2.1 met jailbreak en unlock. Heel lastig, omdat je in eerste instantie niet in de gaten hebt dat je niet bereikbaar bent. Ook sms-jes kwamen niet aan. Alsof de telefoon uit stond. Bellen ging overigens prima. Ben nu weer terug naar 2.2.1, maar ga het toch nog eens proberen... tegen beter weten in?!

Dannybevers 18-06-09 11:56

Of ik ben gek of bluetooth word eindelijk op de ipod gebruikt ;D Aangezien ik bij instellingen bluetooth kan aanzetten en mijn telefoon de ipod kan vinden :D

grik 18-06-09 12:05

Heb wel herstel gedaan nadat via ipdate ik foutmeldingen bleef krijgen. Nu dus een foute sim volgens de iPhone. Wat kan ik het beste doen???
3.0 stond er al op.
Heb een 1ste generatie USA 8Gb, wil het wel gewoon werkend hebben ook al hoop ik dat ik volgende week de nieuwe heb

BigDaddy 18-06-09 12:24

Heb net voor Jan Joker hier een hele reactie getypt om bij het verzenden een HTTP 500 error te krijgen. Afijn update geslaagd maar wel na een melding over activatie problemen en dat ik een SIM lock had. Los- en aankoppelen was de oplossing inderdaad.

CStefaan 18-06-09 12:29

Batterijduur is er wel gigantisch op achteruit gegaan....:(

Nilles 18-06-09 12:32

een paar puntjes die bij mij niet schijnen te werken (1e generatie iPhone)
ik heb geen MMS (heb ook maar 3 velden die ik in kan stellen bij instellingen-netwerk-mobiele data)
krijg dus ook niet het icoontje bij het typen van een berichtje.

je zou in safari ook meerdere vensters tegelijk moeten kunnen sluiten. hoe werkt dit?

En zoals bij iedereen volgens mij werkt YouTube nog niet.

Verder een prima update.

Arcadium 18-06-09 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nilles (Bericht 300003)
een paar puntjes die bij mij niet schijnen te werken (1e generatie iPhone)
ik heb geen MMS (heb ook maar 3 velden die ik in kan stellen bij instellingen-netwerk-mobiele data)
krijg dus ook niet het icoontje bij het typen van een berichtje.

je zou in safari ook meerdere vensters tegelijk moeten kunnen sluiten. hoe werkt dit?

En zoals bij iedereen volgens mij werkt YouTube nog niet.

Verder een prima update.

MMS werkt niet op een iPhone 1ste Generatie

iphoonnoob 18-06-09 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 299590)
Mocht het zijn voor de andere dat de camera icoon niet tevoorschijn kunt toveren, dan vergeet je toch de instellingen van het netwerk in te stellen voor een mms.

Ga daarvoor naar: Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 299590)
Dus mijn vraag is: Wie heeft een T-Mobile provider en de mms toch aan de praat gekregen, het versturen en het ontvangen?

De optie Mobiel Datanetwerk heb ik niet bij Instellingen > Algemeen > Netwerk

Ik zit bij t-mobile en het cameraatje heb ik (was standaard na de update) maar de berichtjes blijven hangen en worden uiteindelijk niet verstuurd.

Maar ik las dat een mms 50 cent kost, dus eigenlijk maakt het ook niet uit.

pieterwillems 18-06-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CStefaan (Bericht 299996)
Batterijduur is er wel gigantisch op achteruit gegaan....:(

vimd ik ook, men batterij gaat maar 4 uur( wel internet) mee

PvdH 18-06-09 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneb (Bericht 299951)
Ja, zelfde probleem gisteren na een update naar 3.0. Voorheen 2.2.1 met jailbreak en unlock. Heel lastig, omdat je in eerste instantie niet in de gaten hebt dat je niet bereikbaar bent. Ook sms-jes kwamen niet aan. Alsof de telefoon uit stond. Bellen ging overigens prima. Ben nu weer terug naar 2.2.1, maar ga het toch nog eens proberen... tegen beter weten in?!

Inmiddels al een oplossing gevonden? Ik heb 3.0 hersteld maar geen verbetering, ben niet/slecht te bereiken en men kan niet naar me smsen.. ik kan daarentegen prima uitgaand bellen en smsen.

bsuma 18-06-09 13:47

Herstellen of bijwerken ??
 
Ik heb een legale iPhone van T-Mobile,
jailbreaked, en nu wil ik graag OS 3.0 er op zetten,
maar, ik wil al mijn oude iTunes programma's, mijn smsjes, mijn belhistorie, mijn To Do list, mijn notities etc bewaard houden en na update terugzetten.

Kan dit alleen met bijwerken,
of kan ik hem ook herstellen zodat hij de iPhone eerst heeeeelemaal leeggooit,
en daarna bovengenoemde allemaal terugzet, of blijft hij dan leeg met alleen OS 3.0 ??

Kan iemand mij dit uitleggen, Thanx !!

Bjorn.

peer-peer 18-06-09 13:47

Fotmelding (2006)
 
Ik heb een originele Iphone uit België...

Ik had de update gedaan!! haalde de update gewoon binnen (3,0) maar bij het installeren gaat het mis. Itunes geeft elke keer aan...

De Iphone kan niet worden hersteld.Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (2006)
Dus mijn Iphone blijft in de herstelmodus staan!! en gaat er niet meer uit.

Werk met Imac - Leopard.

Weet iemand de oplossing of heeft iemand het zelfde probleem.

apoZ 18-06-09 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nilles (Bericht 300003)
een paar puntjes die bij mij niet schijnen te werken (1e generatie iPhone)
ik heb geen MMS (heb ook maar 3 velden die ik in kan stellen bij instellingen-netwerk-mobiele data)
krijg dus ook niet het icoontje bij het typen van een berichtje.

je zou in safari ook meerdere vensters tegelijk moeten kunnen sluiten. hoe werkt dit?

En zoals bij iedereen volgens mij werkt YouTube nog niet.

Verder een prima update.

Inderdaad, dat zijn de problemen met een iPhone 2G die "hacktivated" is. Ook je Push Notifications werken niet.
Ik heb een blogpost geschreven (Push 2G iPhone Bram Bourgonjon) en heb ook een topic aangemaakt op het forum hier.

Sneb 18-06-09 13:49

Nee, helaas, ook de tweede keer geen geluk.
Nu bezig via allerlei omwegen weer op 2.2.1 terug te komen...
Ik begrijp niet dat er niet veel meer van dit soort meldingen zijn. Zijn wij de enigen? Kan ik me niet voorstellen.

grik 18-06-09 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bsuma (Bericht 300141)
Ik heb een legale iPhone van T-Mobile,
jailbreaked, en nu wil ik graag OS 3.0 er op zetten,
maar, ik wil al mijn oude iTunes programma's, mijn smsjes, mijn belhistorie, mijn To Do list, mijn notities etc bewaard houden en na update terugzetten.

Kan dit alleen met bijwerken,
of kan ik hem ook herstellen zodat hij de iPhone eerst heeeeelemaal leeggooit,
en daarna bovengenoemde allemaal terugzet, of blijft hij dan leeg met alleen OS 3.0 ??

Kan iemand mij dit uitleggen, Thanx !!

Bjorn.

Kun je doen via update, alles blijft dan staan. Als je herstel doet is alles weg. Via update is de jailbreak wel verloren.

grik 18-06-09 13:53

gelocked??!!!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneb (Bericht 300148)
Nee, helaas, ook de tweede keer geen geluk.
Nu bezig via allerlei omwegen weer op 2.2.1 terug te komen...
Ik begrijp niet dat er niet veel meer van dit soort meldingen zijn. Zijn wij de enigen? Kan ik me niet voorstellen.

Nee ik ook!!!
Heb er nu 3.0 op staan en is vervolgens weer gelocked. Wachten op de nieuwe unlock voor 1ste gen. met 3.0.....
Iemand hier meer informatie over??

CStefaan 18-06-09 13:53

hmmm, hij voelt veel te warm aan tijdens het syncen

Nog iemand last van?

johnkonijn 18-06-09 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis (Bericht 299234)
Had ik ook inderdaad, was 100% vol, trok 'm los en binnen no-time naar 90%


Zelfde probleem hier met de batterij, heel snel leeg :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.