iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

Michael 17-06-09 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beatje (Bericht 299161)
ik sta voor een raadsel, telf doet nix meer na update (die trouwens niet afgemaakt werd)
kan alleen via itunes herstel doen, en dan krijg ik weer foutmelding

Wat voor foutmelding krijg je?

redhead 17-06-09 23:30

Heeft iemand al tethering met Windows 7 RC1 via bluetooth geprobeerd.
Windows 7 kan dan niet de goede device driver vinden, via USB werkt het direct.

QQleQ 17-06-09 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej (Bericht 299062)
Dat klopt gewoon even de extensie van .ipsw.zip veranderen in .ipsw en dan updaten en klaar

Gelukt! Dan-Q :)

Rielplayer 17-06-09 23:34

de batterij loopt nu bij mij echt onwijs snel terug. sprint binnen no time tot onder de 90%. morgen eens kijken hoe lang hij het vol houdt nu met 3.0

nog meer mensen hier met deze ervaring

Harm 17-06-09 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rielplayer (Bericht 299212)
de batterij loopt nu bij mij echt onwijs snel terug. sprint binnen no time tot onder de 90%. morgen eens kijken hoe lang hij het vol houdt nu met 3.0

nog meer mensen hier met deze ervaring

Nee ik iig nog niet. Jij wel ervaring met .rtf openen?

Jru 17-06-09 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 299186)
www.zokje.nl

Leuk die zokjes! Niks voor mij maar toch, wel erg leuk. Zodra ik m'n vriendin aan haar verstand krijg dat ze wel een iphone wilt.... nouja je snapt 'm wel :D

Cmdaulnis 17-06-09 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rielplayer (Bericht 299212)
de batterij loopt nu bij mij echt onwijs snel terug. sprint binnen no time tot onder de 90%. morgen eens kijken hoe lang hij het vol houdt nu met 3.0

nog meer mensen hier met deze ervaring

Had ik ook inderdaad, was 100% vol, trok 'm los en binnen no-time naar 90%

Rielplayer 17-06-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis (Bericht 299234)
Had ik ook inderdaad, was 100% vol, trok 'm los en binnen no-time naar 90%

en dan heb ik 3g niet eens aanstaan. alleen Wi-Fi

The Quote 17-06-09 23:41

Eenvoudig tethering activeren! Nog geen paar seconden werk: Tethering activeren (T-Mobile, KPN, Vodafone, enz) || iPhone Platform - Think different, be different

tomroozendaal 17-06-09 23:45

Kan niet vinden hoe ik een ipcc bestand installeer

MethosNL 17-06-09 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gido (Bericht 299175)
Scorpiosoft, je bent geniaal :D MMS en Tethering werkt als een speer nu.

THX.

en je kan echt versturen en ontvangen (MMS)? want meestal kan je dan niet versturen :)

Jru 17-06-09 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 299254)

Hmm maar dat komt dan wel op de rekening vermoed ik ? Of is de APN hetzelfde ?

JohnnyGui 17-06-09 23:48

Mensen, even een (misschien hééle domme) vraag, want ik snap dit nog steeds niet!:

Is het zo dat als ik m'n iPhone 3G via iTunes naar 3.0 update, dat alle gegevens op m'n iPhone (contacten, sms'jes, instellingen, foto's, muziek) verwijderd worden? En dat ik dan daarna via een reservekopie of synchroniseren alle gegevens weer terug moet zetten? Of update iTunes alleen de firmware en blijven alle bovengenoemde gegevens gewoon op de telefoon??

Ik heb momenteel niet de 3.0 GM versie of wat dan ook; gewoon 2.2.1. Ook is m'n iPhone niet gejailbreaked.

Taco 17-06-09 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGui (Bericht 299280)
Mensen, even een (misschien hééle domme) vraag, want ik snap dit nog steeds niet!:

Is het zo dat als ik m'n iPhone 3G via iTunes naar 3.0 update, dat alle gegevens op m'n iPhone (contacten, sms'jes, instellingen, foto's, muziek) verwijderd worden? En dat ik dan daarna via een reservekopie of synchroniseren alle gegevens weer terug moet zetten? Of update iTunes alleen de firmware en blijven alle bovengenoemde gegevens gewoon op de telefoon??

Ik heb momenteel niet de 3.0 GM versie of wat dan ook; gewoon 2.2.1. Ook is m'n iPhone niet gejailbreaked.


Als je update kiest blijven je gegevens er gewoon op staan, als je restore (herstellen) kiest niet.

Tmzz 17-06-09 23:51

Waar kan je apn vinden in je instellingen? Ik zoek me rot ik vind alleen VPN.. Ik zoek dit omdat na de update naar 3.0 (geen tethering en) geen mms werkte. Bij berichten staan maar 2 knoppn maar geen mms.. En bij info staat echt 3.0
help

JohnnyGui 17-06-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Taco (Bericht 299290)
Als je update kiest blijven je gegevens er gewoon op staan, als je restore (herstellen) kiest niet.

Wow, dank je voor de ultrasnelle reactie :P! Maar wat is dan eigenlijk beter :confused:. Ik heb namelijk net gelezen dat mensen met een gejailbreakte iphone deze beter eerst moeten herstellen. Geldt dat ook voor iphones die niet gejailbreaked zijn en gewoon 2.2.1 draaien?

Jru 17-06-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tmzz (Bericht 299297)
Waar kan je apn vinden in je instellingen? Ik zoek me rot ik vind alleen VPN.. Ik zoek dit omdat na de update naar 3.0 (geen tethering en) geen mms werkte. Bij berichten staan maar 2 knoppn maar geen mms.. En bij info staat echt 3.0
help

APN is puur voor de telecomprovider een stukje gateway. Via dat krijg je internet binnen, heeft verder niks te maken met thetering. MMS instellingen zou het wel in kunnen zitten...

Taco 17-06-09 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGui (Bericht 299307)
Wow, dank je voor de ultrasnelle reactie :P! Maar wat is dan eigenlijk beter :confused:. Ik heb namelijk net gelezen dat mensen met een gejailbreakte iphone deze beter eerst moeten herstellen. Geldt dat ook voor iphones die niet gejailbreaked zijn en gewoon 2.2.1 draaien?

Niet dat ik weet hoor, volgens mij moet je gewoon updaten als je geen jailbreak hebt, er zijn uitzonderingen schijnbaar op de regel, maar ik volg de discussie al de hele avond de meeste problemen komen voor bij jailbreakers, en unlockers. De rest heeft praktisch geen problemen, of kleine rare dingen maar niets boeiends in mijn optiek.

Gido 17-06-09 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MethosNL (Bericht 299272)
en je kan echt versturen en ontvangen (MMS)? want meestal kan je dan niet versturen :)

Jazeker, al naar mezelf getest en naar een kennis. Ik heb het niet geprobeerd als Tethering aanstaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.