iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

Tijn85 17-06-09 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 298763)
Mijn schuld denk ik, hier dus ook een oplossing! ;) Ga naar Instellingen -: Algemeen, scroll dan naar beneden en selecteer ´profiel´ en vervolgens ´verwijder´.

Thanks! Hij werkt weer. Wel jammer dat je die twee dus niet tegelijk kan gebruiken.

kefjeuh93 17-06-09 22:19

weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1

Undertaxxx 17-06-09 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 298782)
Alles verloopt prima hier. Zojuist m'n eerste MMS'je naar een andere iPhone verstuurd, en er een teruggekregen :)

Enkel die fameuze functie om de hele iPhone te doorzoeken (spotlight) vind ik niet. Is die ook voorbehouden voor de 3G s ?

:D

Even naar links sliden op je eerste springboard ;)

Jru 17-06-09 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej (Bericht 298781)
In OS 3.0 is geen batterij-meter te zien, deze is alleen zichtbaar als je in vorige firmware's via jailbreak dit hebt geactiveerd. Dan is het blijven staan. maar het is geen standaard "functie"/tool van 3.0.

Als er een jailbreak is kan je dit weer activeren

thnx en jammer dat het geen standaard functie is geworden in dit geval :P

Hamertej 17-06-09 22:21

Spotlight
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 298782)
Alles verloopt prima hier. Zojuist m'n eerste MMS'je naar een andere iPhone verstuurd, en er een teruggekregen :)

Enkel die fameuze functie om de hele iPhone te doorzoeken (spotlight) vind ik niet. Is die ook voorbehouden voor de 3G s ?

Als je vanaf je homescreen naar links flickt (of zo iets) kom je in spotlight, als het goed is staat er onderin, boven de dock, helemaal links een vergrootglas..

Igor W 17-06-09 22:22

Thanks :) Ook dit werkt nu !

Michael 17-06-09 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 298782)
Alles verloopt prima hier. Zojuist m'n eerste MMS'je naar een andere iPhone verstuurd, en er een teruggekregen :)

Enkel die fameuze functie om de hele iPhone te doorzoeken (spotlight) vind ik niet. Is die ook voorbehouden voor de 3G s ?

Veeg eens naar rechts in je scherm! Of druk op de homeknop!

didiermortier 17-06-09 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 298793)
:D

Even naar links sliden op je eerste springboard ;)

of op de home-toets drukken op je eerste springboard ;)

Gido 17-06-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 298721)
Probeer deze eens ;)

Is een IPCC bestand. Zoek maar even op het forumhoe deze te installeren ;)

THX zoek me inmiddels rot naar een 8.2 versie van Itunes waar ALT-Update nog in werkt

Taco 17-06-09 22:24

Ik wil even zeggen dat ik de indruk heb dat de final wel verschilt van de GM de rede hiervoor is dat mijn urls op mijn springboard het nietmeer deden in de GM. Maar na net naar de final te hebben geupdate heb ik ontdekt dat die wel weer werken, tevens had ik een lag in mijn numerieke toetsenbord die is ook weg. Dus iedereen die het heeft over hash en md5 en weet ik wat, ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is anders, ik had ook performance problemen in bv, Tap Tap 2, dat ga ik nog even na. Overigens, als je van de GM naar de final update hoeft die niet weer te worden geactiveerd, dus het evt. deactiveren(trial) zit hem ook niet daarin.

Undertaxxx 17-06-09 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 298807)
Veeg eens naar rechts in je scherm! Of druk op de homeknop!

Naar rechts...:confused::D

stavros 17-06-09 22:26

ik blijf nog steeds dezelfde melding krijgen, nu toch al een hele tijd zo...

"De SIM kaart in deze iphone wordt niet ondersteund"

what to do? kan iemand mij helpen?

mvg

Michael 17-06-09 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 298821)
Naar rechts...:confused::D

Ja toch???? rechts :eek:

kefjeuh93 17-06-09 22:28

weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1

Tijn85 17-06-09 22:28

Ja naar rechts

Jru 17-06-09 22:28

inderdaad, naar rechts, en voor diegene die het niet begrijpen... ANDERE RECHTS ;)

Michael 17-06-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kefjeuh93 (Bericht 298844)
weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1

Geen idee mijn apps staan erop allemaal netjes teruggezet met de backup. Gewoon je apps opnieuw syncen.

Michael 17-06-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jru (Bericht 298849)
inderdaad, naar rechts, en voor diegene die het niet begrijpen... ANDERE RECHTS ;)

Ik was al bang voor teveel vrouwelijke trekjes :D

FreddyTex 17-06-09 22:31

zorg ervoor dat je simkaart unlocked is.
De mijne was ook "dood". Sim unlocked op een andere en alles werd geactiveerd.
Dus de sim unlocken is de dooddoener.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.