iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

Meander 17-06-09 22:44

Misschen leuk om te weten:
Mijn Wi-Fi ontvangst binnen is duidelijk een a twee streepjes verbeterd sinds OS3 er op staat.

MMS werkte hier trouwens ook niet met het Tethering rpofiel. Na verwijderen werkte het prima.

dancingmy 17-06-09 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door randy1500 (Bericht 298933)
Ik lijk wel een klein kind!! Fantastisch dat dit de hele dag heeft geduurd!! Maar toch is het me net gelukt om door de activerings menigte heen te komen!

Vraag: is dit nu via de Apple servers of door de T-mobile servers???

Cheers, zo in bed met de nieuwe software, ben heel benieuwd

Apple server :)

T-mobile staat los van de update van je telefoon.

DirkRas 17-06-09 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voladorboy (Bericht 298903)
Bij mij ook geen mms knop, al mijn instellingen zijn nochtans juist ingevuld maar geen mms of tethering mogelijk :confused:

provider: Proximus
versie: 3.0 (7A341)

Proximus gegevens moet je invullen op Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk en dan terugkeren naar Homescherm. Toestel uitzetten en herstarten. Op die manier zou het moeten werken. Kan je mij eens uw Proximus gsm-nr geven, dan doen we een test?

APN event.proximus.be
Gebruikersnaam mms
Wachtwoord mms
MMSC mmsc.proximus.be/mms
MMS-proxy 10.55.14.75
Maximale mms grootte (blanco laten)
MMS UA Prof URL (blanco laten)

Jru 17-06-09 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meander (Bericht 298942)
Misschen leuk om te weten:
Mijn Wi-Fi ontvangst binnen is duidelijk een a twee streepjes verbeterd sinds OS3 er op staat.

Wi-Fi lijkt hier ook verbeterd idd...

synthic 17-06-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jru (Bericht 298939)
Sorry heb niet alles gelezen maar heb je bij settings > messages > MMS messaging wel aan staan ?

"Sorry heb niet alles gelezen"
Maak niet uit, zolang iemand mij kan helpen vind ik het prima! :)


Bedoel je niet:

Instellingen > Berichten > En dan ergens iets van MMS instelling?

Die instelling bestaat bij mij niet onder berichten alleen deze twee staan onder berichten:
- Toon voorvertoning
- Herhaal melding

rjfalcon 17-06-09 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298925)
Bedankt voor je reactie, maar helaas. Hij staat er nog steeds niet tussen nadat ik het profiel heb verwijderd. Voorheen (voordat ik Tethering ging instellen) kon ik ook geen MMS versturen. (Ik zag in iedere geval geen camera icoon naast het tekstvlak.)

Weet je zeker dat je hebt geupdate naar 3.0?
Kijk eens in instellingen > algemeen > info naar de versie.
Want die 100% heb je niet in 3.0 volgens mij. en je zou wel een fotoicoontje moeten zien in het smsbalkje.

voladorboy 17-06-09 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benn (Bericht 298917)
nadat je alles hebt ingesteld
moet jeje iPhone heropstarten ;)
dan werkt het

grtzz

Hartelijk bedankt dit werk nu volledig :)

Jru 17-06-09 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298967)
"Sorry heb niet alles gelezen"
Maak niet uit, zolang iemand mij kan helpen vind ik het prima! :)


Bedoel je niet:

Instellingen > Berichten > En dan ergens iets van MMS instelling?

Niet lopen wijsneuzen ;) M'n phone op engels staan zoals het bedoelt is :D
Maarre dat bedoel ik idd. Maar als je daar niks heb staan moet je misschien even bij about (of iets in het nederlands) checken of je wel de nieuwe firmware goed hebt geinstalleerd want het begint erop te lijken dat je hebt gedownload, gegeten en gedacht dat het klaar was...
Iig. succes ;)

synthic 17-06-09 22:52

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjfalcon (Bericht 298973)
Weet je zeker dat je hebt geupdate naar 3.0?
Kijk eens in instellingen > algemeen > info naar de versie.
Want die 100% heb je niet in 3.0 volgens mij. en je zou wel een fotoicoontje moeten zien in het smsbalkje.

Zie bijlage voor versie. Er staat 3.0 (7A341)

randy1500 17-06-09 22:53

@dancingmy, thnx voor je antwoord!


Nog maar een dan, wereldwijd is de release gekomen, dus zit heel de wereld tegelijk te updaten??

Dan wil ik die serverruimtes van Apple weleens zien!!
Soort van pentagon??

Jru 17-06-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298988)
Zie bijlage voor versie. Er staat 3.0 (7A341)

raar, misschien een restore doen....

Hamertej 17-06-09 22:54

batterij-meter in procenten is geen standaard functie van OS 3.0. Deze is alleen beschikbaar als je in een vorig stadium je iphone hebt gejailbreaked en toen deze tool hebt geinstalleerd. Deze is gewoon blijven staan (hoe weet ik ook niet maar het is zo..). Als je dit niet hebt en wel wil moet je gewoon wachten op de jailbreak van 3.0 en deze tool dan installeren..

Jru 17-06-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej (Bericht 299003)
batterij-meter in procenten is geen standaard functie van OS 3.0. Deze is alleen beschikbaar als je in een vorig stadium je iphone hebt gejailbreaked en toen deze tool hebt geinstalleerd. Deze is gewoon blijven staan (hoe weet ik ook niet maar het is zo..). Als je dit niet hebt en wel wil moet je gewoon wachten op de jailbreak van 3.0 en deze tool dan installeren..

Las het ondertussen inderdaad. Bij mij bleef hij eerder vandaag (upgrade naar 2.2.1) ook staan en het lijkt erop dat met een update de mobile substrate niet aangepast wordt en dus die aanpassing blijft hangen... Zodra je een restore doet is het alsnog weg...

dancingmy 17-06-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door randy1500 (Bericht 298993)
@dancingmy, thnx voor je antwoord!


Nog maar een dan, wereldwijd is de release gekomen, dus zit heel de wereld tegelijk te updaten??

Dan wil ik die serverruimtes van Apple weleens zien!!
Soort van pentagon??


Hahaha inderdaad. Apple heeft het dan goed voor elkaar ;)

steffex 17-06-09 22:57

1 Bijlage(n)
al een bugje gevonden bij de camera... (niet camera via messages, maar echt via de app zelf). zoals je bij de bijlage kunt zien, mist links onder een icoon voor het bekijken van je camera roll

mijn iphone had wel problemen tijdens het updaten... maar heeft zichzelf gelukkig hersteld.

Het landscape smsen is echt geweldig, ook het individueel verwijderen/doorsturen van berichten!

Lavendula 17-06-09 22:59

Je moet de juiste mms instellingen instellen (100% zeker zijn) en dan HERSTARTEN! Minstens 1 keer.. Als je iTunes 8.2 beta 1 hebt kan je ook nog IPCC bestanden invoegen, daar staan alle instellingen van je provider in.. Google ff IPCC + providernaam (bv KPN of mobistar). Hetzelfde voor tethering..

Jru 17-06-09 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steffex (Bericht 299018)
al een bugje gevonden bij de camera... (niet camera via messages, maar echt via de app zelf). zoals je bij de bijlage kunt zien, mist links onder een icoon voor het bekijken van je camera roll

Is geen bug, dat lege icoon laat de laatst geschoten foto zien...

Lavendula 17-06-09 23:02

@steffex, is geen bug ;). Je laatst genomen foto zal daar komen te staan..

QQleQ 17-06-09 23:05

ik begrijp er niets van.. ik heb de losse firmware gedownload maar ik krijg na het uitpakken een folder.. ipv een file.

Taco 17-06-09 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QQleQ (Bericht 299053)
ik begrijp er niets van.. ik heb de losse firmware gedownload maar ik krijg na het uitpakken een folder.. ipv een file.

filename veranderen van .zip in .ipsw dan via itunes updaten die ipsw kiezen klaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.