iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

frumble 17-06-09 22:31

aan allen, wat geweldig om te zien dat er zoveel mensen met deze ontwikkeling. Mijn grote complimenten hiervoor. Zoals op nu.NL te lezen is het kat en muis spel hier goed te volgen. Heb van pagina 1 tot hier gelezen. Ik heb de eerste versie uit de USA en wacht tot de jailbreak. Die extra apps vind ik namelijk geweldig. Ga door; helemaal TOP.

Hamertej 17-06-09 22:31

naar rechts?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 298821)
Naar rechts...:confused::D

Ja je moet met je vinger naar RECHTS gaan waardoor het beeld naar de LINKER pagina gaat ;)

Dennuske 17-06-09 22:32

update ging goed (was er vroeg bij vandaag 19.11 uur). Ook de installatie verliep goed en hij is geactiveerd en wel.

Echter ik kan hem niet synchroniseren!!! Krijg steeds dezelfde foutmelding wetende nummer 13019!

Hij zegt dat er muziek op staat maar dat is dus niet!

Iemand ook dit probleem en misschien iemand al een oplossing gevonden????????

HELP IK MIS MIJN MUZIEK!!!!

thijsvh 17-06-09 22:32

weet iemand waar de firmware die je download wordt opgeslagen (welke windows map) ?

synthic 17-06-09 22:32

Ik kan nog steeds niet MMS'en, weet iemand waar ik dat ene Camera Icoon kan vinden behalve naast het tekstveld om een bericht te kunnen typen?

Bij voorbaat dank!

Versie: 3.0 (7A341)
Provider: T-Mobile

Opnieuw starten van mijn iPhone heeft het probleem nog niet geholpen.

Jru 17-06-09 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 298862)
Ik was al bang voor teveel vrouwelijke trekjes :D

lol :P


Maar iets anders, kan helemaal niks qua tethering vinden :s niet dat ik het nodig heb maar toch :P

En mms werkte bij mij meteen, (t-mob.contract nl )

kefjeuh93 17-06-09 22:35

weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1

Michael 17-06-09 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jru (Bericht 298881)
lol :P


Maar iets anders, kan helemaal niks qua tethering vinden :s niet dat ik het nodig heb maar toch :P

En mms werkte bij mij meteen, (t-mob.contract nl )

Tethering mag niet van tmobile.

Hamertej 17-06-09 22:37

Misschien tethering
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298878)
Ik kan nog steeds niet MMS'en, weet iemand waar ik dat ene Camera Icoon kan vinden behalve naast het tekstveld om een bericht te kunnen typen?

Bij voorbaat dank!

Versie: 3.0 (7A341)
Provider: T-Mobile

Opnieuw starten van mijn iPhone heeft het probleem nog niet geholpen.

Heb je misschien tethering ingeschakeld via ipcc of mobileconfig, een bijwerking van tethering is dat MMS niet meer werkt.. naar Instellingen --> Algemeen --> naar beneden scrollen, --> profiel --> Verwijder

Undertaxxx 17-06-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 298839)
Ja toch???? rechts :eek:

Lap, ik dacht echt dat ik je ging hebben :D.

voladorboy 17-06-09 22:37

Bij mij ook geen mms knop, al mijn instellingen zijn nochtans juist ingevuld maar geen mms of tethering mogelijk :confused:

provider: Proximus
versie: 3.0 (7A341)

Jru 17-06-09 22:37

Citaat:

weet er iemand hoe het komt dat mijn apps niet op os 3.0 gaan ik heb er maar 30 van de 51 apps en bij de 3.0 GM stonden er zelfs maar 14.
heeft dit soms iets te maken met de reserve kopie die afkomstig is van fw 2.2.1
Waarschijnlijk heeft het alles te maken met die backup. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar daar lijkt het wel op. Tenzij het apps van cydia of installer waren want die ben je in principe kwijt gezien de (eventuele) jailbreak pleitte is met de update...

Benn 17-06-09 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voladorboy (Bericht 298903)
Bij mij ook geen mms knop, al mijn instellingen zijn nochtans juist ingevuld maar geen mms of tethering mogelijk :confused:

provider: Proximus
versie: 3.0 (7A341)

nadat je alles hebt ingesteld
moet jeje iPhone heropstarten ;)
dan werkt het

grtzz

kefjeuh93 17-06-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jru (Bericht 298904)
Waarschijnlijk heeft het alles te maken met die backup. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar daar lijkt het wel op. Tenzij het apps van cydia of installer waren want die ben je in principe kwijt gezien de (eventuele) jailbreak pleitte is met de update...

nene allemaal app store

synthic 17-06-09 22:42

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej (Bericht 298897)
Heb je misschien tethering ingeschakeld via ipcc of mobileconfig, een bijwerking van tethering is dat MMS niet meer werkt.. naar Instellingen --> Algemeen --> naar beneden scrollen, --> profiel --> Verwijder

Bedankt voor je reactie, maar helaas. Hij staat er nog steeds niet tussen nadat ik het profiel heb verwijderd. Voorheen (voordat ik Tethering ging instellen) kon ik ook geen MMS versturen. (Ik zag in iedere geval geen camera icoon naast het tekstvlak.)

stavros 17-06-09 22:44

mijn Iphone is een gelockte iphone (ik had de bb die niet unlockt kon worden voordien)
ik heb hem daarnet geupdate naar 3.0 maar nu krijg ik steeds de melding dat mijn simkaart niet wordt ondersteund.
Moet ik wachten tot de jailbreak er is, en ben ik dus te snel geweest met updaten of moet ik gewoon blijven in en uit pluggen?

mvg

randy1500 17-06-09 22:44

Ik lijk wel een klein kind!! Fantastisch dat dit de hele dag heeft geduurd!! Maar toch is het me net gelukt om door de activerings menigte heen te komen!

Vraag: is dit nu via de Apple servers of door de T-mobile servers???

Cheers, zo in bed met de nieuwe software, ben heel benieuwd

Taco 17-06-09 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298925)
Bedankt voor je reactie, maar helaas. Hij staat er nog steeds niet tussen nadat ik het profiel heb verwijderd. Voorheen (voordat ik Tethering ging instellen) kon ik ook geen MMS versturen. (Ik zag in iedere geval geen camera icoon naast het tekstvlak.)

Huh hoe kom je nou aan die 100%?

dancingmy 17-06-09 22:44

Ik heb hem ook binnen. Hij gaf eerst bij mij een foutmelding ongeldige simkaart, haal hem eruit en voer hem opnieuw in. Toen gaf ie aan dat ik een simkaart er in moest doen zonder pincode. deze eraf gehaald en hij werkte!

Jru 17-06-09 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door synthic (Bericht 298925)
Bedankt voor je reactie, maar helaas. Hij staat er nog steeds niet tussen nadat ik het profiel heb verwijderd. Voorheen (voordat ik Tethering ging instellen) kon ik ook geen MMS versturen. (Ik zag in iedere geval geen camera icoon naast het tekstvlak.)

Sorry heb niet alles gelezen maar heb je bij settings > messages > MMS messaging wel aan staan ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.