iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

iPeng 17-06-09 21:28

15 min. geleden kreeg ik dit bericht. En net 1 minuut geleden weer...

"De iPhone kan momenteel niet worden bijgewerkt omdat de iPhone-activatieserver tijdelijk niet beschikbaar is."

Heel vervelend! :(

amirck 17-06-09 21:28

na downloaden alleen nog maar noodoproep mogelijk, wat moet ik doen?

rjfalcon 17-06-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 298496)
Mensen, ik las net dat de gmversie naar de nieuwe geupdate moet worden, wegens vervallen van de gm versie.

Heb nu de nieuwe gedownload uit de wiki, kan ik die gewoon zoals de gm versie via shift updaten, of moet ik eerst downgraden? alvast bedankt!!!!

Je moet de software herstellen.

Hamertej 17-06-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 298496)
Mensen, ik las net dat de gmversie naar de nieuwe geupdate moet worden, wegens vervallen van de gm versie.

Heb nu de nieuwe gedownload uit de wiki, kan ik die gewoon zoals de gm versie via shift updaten, of moet ik eerst downgraden? alvast bedankt!!!!

Je kan hem gewoon updaten met shift+ update, heb ik ook gedaan, werkt perfect!

Michael 17-06-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 298496)
Mensen, ik las net dat de gmversie naar de nieuwe geupdate moet worden, wegens vervallen van de gm versie.

Heb nu de nieuwe gedownload uit de wiki, kan ik die gewoon zoals de gm versie via shift updaten, of moet ik eerst downgraden? alvast bedankt!!!!

Shift restore of update. Maakt niet uit.

FibeR 17-06-09 21:30

Iemand al meer info over de 3.0 jailbreak die gelijk na de release zou komen? of komt ie toch op vrijdag samen met de unlock?

Hamertej 17-06-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amirck (Bericht 298503)
na downloaden alleen nog maar noodoproep mogelijk, wat moet ik doen?

let gewoon eens op! de Apple-server dingen zijn overbezet dus je kan voorlopig even niet activeren! gewoon later weer proberen

Quintenajax 17-06-09 21:30

vraagje,

Ik heb een Iphone 3g met T-mobile en hij is gejailbreaked.

Kan ik mijn iphone updaten en wat gebeurd er met mijn jailbrak?

Bedankt voor de moeite!

tvgek 17-06-09 21:30

Hij doet het weer !!! :D geduld is een schone zaak :rolleyes:

FibeR 17-06-09 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax (Bericht 298524)
vraagje,

Ik heb een Iphone 3g met T-mobile en hij is gejailbreaked.

Kan ik mijn iphone updaten en wat gebeurd er met mijn jailbrak?

Bedankt voor de moeite!

Jailbreak zal verdwijnen verder gebeurd er niets.

plindeman 17-06-09 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 298486)
Apple zet zoals gebruikelijk altijd een expire datum in de beta's en GM's

Maar de GM is binary gelijk aan wat je nu download, ofwel de file is 100% identiek. Het enige wat er dan nog zou kunnen is dat als je voor vanavond die versie hebt geflashed iTunes iets gedaan heeft waardoor er een expiry op zit maar waarom zou Apple dat doen? Is niet echt aardig richting al die ontwikkelaars die vorige week geflashed hebben en nu een 100% gelijke versie opnieuw zouden moeten flashen toch?

Gummers 17-06-09 21:32

activeren gaat nu, maar hij geeft nu de melding dat het geen geldige sim is( Vodafone zonder pin) hebben meer mensen dit?

The Hipster 17-06-09 21:32

ik probeer nog steeds verder te komen met mijn iphone.. maar nu komt hij met de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt.. terwijl er op mijn iphone wel gewoon vodafone staat.. Ik heb alleen geen menu enzo.. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

El_Diablo 17-06-09 21:32

oke bedankt zal het proberen, en hoe is te zien of het daadwerkelijk een andere(nieuwere versie is)

Acrobat 17-06-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 298486)
Apple zet zoals gebruikelijk altijd een expire datum in de beta's en GM's

Dit keer dan blijkbaar niet aangezien de bestanden volledig bit-voor-bit identiek zijn. Het enige dat ik me nog voor kan stellen is dat de expiry dan in de apple servers staat omdat we de GM geactiveerd hebben vóór vandaag.

Michael 17-06-09 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plindeman (Bericht 298534)
Maar de GM is binary gelijk aan wat je nu download, ofwel de file is 100% identiek. Het enige wat er dan nog zou kunnen is dat als je voor vanavond die versie hebt geflashed iTunes iets gedaan heeft waardoor er een expiry op zit maar waarom zou Apple dat doen? Is niet echt aardig richting al die ontwikkelaars die vorige week geflashed hebben en nu een 100% gelijke versie opnieuw zouden moeten flashen toch?

Developers zijn wel wat gewend. Hahahahaha. Als het fout gaat met je ontwikkelde app en je weer eens moet restoren.

Acrobat 17-06-09 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markbreda (Bericht 298500)
duurt het syncen bij jullie ook zo lang nu? hij doet er nu al 15 minuten over om een reservekopie te maken :-(


Dat is alleen de eerste keer gelukkig! :)

kefjeuh93 17-06-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JDFS (Bericht 298483)
Nja ik bedoelde heb je die apps allemaal gekocht/gratis gedownload of ook gecrackte erop staan?

ik had eerst een US account voor gratis apps want ik had geen krediet kaart dus een paar apps zijn van US maar er werkten een paar op mijn iphone3G OS 3.0,
en ik heb 2 maand geleden een tweede account gemaakt toen ik ontdekte dat je met een itunes kaart ook een account kon maken in belgië dus een ander deel van mijn apps zijn van belgië maar gecrackte apps zijn da die van cydia want daar had ik er geen van

diana-hair 17-06-09 21:35

ik heb de 3.0 net gedownlood maar doet het niet ik heb geen bereik meer en op andere tel wel met dezelfde sim maar niet op de iphone ik kan nu niks meer met me iphone heeft iemand het zelfde probleem?

plindeman 17-06-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 298539)
Dit keer dan blijkbaar niet aangezien de bestanden volledig bit-voor-bit identiek zijn. Het enige dat ik me nog voor kan stellen is dat de expiry dan in de apple servers staat omdat we de GM geactiveerd hebben vóór vandaag.

Exactly maar welke reden zou Apple kunnen hebben om dat uberhaupt te doen dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.