Problemen met Cover-flow iPod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ondervind momenteel wat problemen met de coverflow functie in de iPod van mijn iPhone. Voorheen werkte alles perfect, maar sinds ik gisteren mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Cover-flow iPod
Hallo,
Ik ondervind momenteel wat problemen met de coverflow functie in de iPod van mijn iPhone. Voorheen werkte alles perfect, maar sinds ik gisteren mijn firmware heb geupdate naar OS 3.0 lijkt de coverflow helemaal van slag.
Ik heb hier nu al uren aan besteed, en ik krijg geen oplossing gevonden. Synchroniseren, iTunes opnieuw installeren, alle muziek van mijn iPhone halen en er weer opnieuw opzetten.. werkelijk niets helpt! Jullie zijn mijn laatste hoop.. hopelijk kan iemand mij verder helpen! Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem... Alleen bij mij zie ik ook in de verticale stand de albumcovers totaal misplaatst.
Als iemand een oplossing weet, hou ik me aanbevolen... |
|
|||
|
|||
Het probleem komt dus vaker voor.. ik heb inmiddels nog geen oplossing gevonden.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ondertussen al iets verder, maar het kostte wel veel tijd. Ik was gewend om direct op mijn Iphone de illustraties toe te voegen, zodat ik niet hoefde te synchroniseren met de library.
Als variatie heb ik nu alle muziek in mijn library gezet (en dus was mijn Iphone leeg), vervolgens handmatig waar nodig de albumcovers toegevoegd en gesynchroniseerd... Nu heb ik alles eigenlijk wel redelijk goed werken, alleen blijft hij moeite houden met een verzamelalbum. Maar dat staat wellicht los van dit probleem. Succes ermee! |
|
|||
|
|||
Ik wil maar een deel van mijn library op mijn iPhone zetten, ik plaats muziek op mijn iPhone d.m.v. geselecteerde nummers te slepen.
Zo heeft het altijd eerder gewerkt, en ik zie niets in het synchroniseren van mijn muziek map, mede omdat er meer muziek in staat dan op mijn iPhone past. Ten einde raad.. |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik krijg zwarte albumhoezen van losse nummers in m'n coverflow, terwijl ik deze bij OS 2.2 niet had. Deze nummers staan weer niet in het album overzicht. Heel vreemd... als iemand een oplossing weet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden; please help!
|
|
|||
|
|||
bij mij staan er allemaal wel covers op, maar in mijn coverflow komt nu alles per liedje en niet meer per album. Is hier al een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden, een van jullie al wel?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu zelf denk ik de oplossing voor het probleem dat hij in cover flow ook nummers zonder album (naam) laat zien.
Ik denk dat dit komt als je bij nummerinfo in iTunes een albumartiest/tracknummer hebt ingevuld. Zorg je dat die velden leeg zijn dan zullen losse nummers niet meer bij cover flow te zien zijn. |
|
|||
|
|||
Werkt hier helaas niet. Elke keer als ik nieuwe nummers toevoeg, komen er wel een paar in de coverflow terecht, terwijl ik alleen artiest en titel invoer, de overige velden zijn leeg.
|
|
||||
|
||||
Geen problemen hier..
|
|
|||
|
|||
Iemand al een oplossing? Er komen steeds meer 'black' covers bij als ik nieuwe nummer op m'n iPhone zet, heel irritant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cover flow | BNY | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-04-11 13:58 |
Muziek: Albumafbeelding Cover Flow | Tjedemich | Muziek, foto & video | 12 | 30-04-08 01:42 |
Muziek: cover flow | egon1976 | Muziek, foto & video | 5 | 19-02-08 10:32 |
|
|