//

Problemen met Cover-flow iPod

Problemen met Cover-flow iPod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ondervind momenteel wat problemen met de coverflow functie in de iPod van mijn iPhone. Voorheen werkte alles perfect, maar sinds ik gisteren mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 06:34
Trapani Trapani is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard Problemen met Cover-flow iPod

Hallo,

Ik ondervind momenteel wat problemen met de coverflow functie in de iPod van mijn iPhone. Voorheen werkte alles perfect, maar sinds ik gisteren mijn firmware heb geupdate naar OS 3.0 lijkt de coverflow helemaal van slag.

  • Wanneer ik een album toevoeg, en vervolgens voor alle nummers eenzelfde illustratie kies(.JPEG) geeft hij op mijn iPhone alleen maar zwarte pagina’s weer, nergens zijn de afbeeldingen te zien.
  • Bij sommige albums zie ik zelfs een illustratie van een totaal ander nummer/artiest. Dit zie ik dan alleen in cover flow terwijl onder ‘albums’ (verticale stand) een zwart vlak te zien is als albumillustratie
  • In mijn iTunes heb ik bij alle nummers die niet tot een album behoren de tekst onder de kolom “album” weggehaald, er staat dus echt alleen tekst in die kolom bij nummers die ook daadwerkelijk tot een album behoren. Deze albums zie ik ook in de verticale stand onder “albums” op mijn iPhone.
    Echter, wanneer ik naar de cover flow ga, zie ik daar opeens allerlei nummers staan die dus schijnbaar als ‘albums’ herkend worden (dit zijn losse nummers!) terwijl ik toch echt overal in iTunes onder de kolom “albums” alle tekst heb weggehaald, ook spaties (alles 3x gecheckt).

Ik heb hier nu al uren aan besteed, en ik krijg geen oplossing gevonden. Synchroniseren, iTunes opnieuw installeren, alle muziek van mijn iPhone halen en er weer opnieuw opzetten.. werkelijk niets helpt!

Jullie zijn mijn laatste hoop.. hopelijk kan iemand mij verder helpen!

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 15:42
korfnath korfnath is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem... Alleen bij mij zie ik ook in de verticale stand de albumcovers totaal misplaatst.

Als iemand een oplossing weet, hou ik me aanbevolen...
  #3  
Oud 22-06-09, 09:18
Trapani Trapani is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Het probleem komt dus vaker voor.. ik heb inmiddels nog geen oplossing gevonden.
  #4  
Oud 22-06-09, 09:49
korfnath korfnath is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik ben ondertussen al iets verder, maar het kostte wel veel tijd. Ik was gewend om direct op mijn Iphone de illustraties toe te voegen, zodat ik niet hoefde te synchroniseren met de library.

Als variatie heb ik nu alle muziek in mijn library gezet (en dus was mijn Iphone leeg), vervolgens handmatig waar nodig de albumcovers toegevoegd en gesynchroniseerd...

Nu heb ik alles eigenlijk wel redelijk goed werken, alleen blijft hij moeite houden met een verzamelalbum. Maar dat staat wellicht los van dit probleem.

Succes ermee!
  #5  
Oud 22-06-09, 12:48
Trapani Trapani is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik wil maar een deel van mijn library op mijn iPhone zetten, ik plaats muziek op mijn iPhone d.m.v. geselecteerde nummers te slepen.

Zo heeft het altijd eerder gewerkt, en ik zie niets in het synchroniseren van mijn muziek map, mede omdat er meer muziek in staat dan op mijn iPhone past.

Ten einde raad..
  #6  
Oud 23-06-09, 22:37
Thiele Thiele is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik krijg zwarte albumhoezen van losse nummers in m'n coverflow, terwijl ik deze bij OS 2.2 niet had. Deze nummers staan weer niet in het album overzicht. Heel vreemd... als iemand een oplossing weet?
  #7  
Oud 29-06-09, 08:36
Trapani Trapani is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden; please help!
  #8  
Oud 09-07-09, 11:43
Wijcky Wijcky is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Reet (België)
Berichten: 81
Standaard

bij mij staan er allemaal wel covers op, maar in mijn coverflow komt nu alles per liedje en niet meer per album. Is hier al een oplossing voor?
  #9  
Oud 03-08-09, 11:30
Thiele Thiele is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden, een van jullie al wel?
  #10  
Oud 03-09-09, 13:50
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Ik heb nu zelf denk ik de oplossing voor het probleem dat hij in cover flow ook nummers zonder album (naam) laat zien.
Ik denk dat dit komt als je bij nummerinfo in iTunes een albumartiest/tracknummer hebt ingevuld. Zorg je dat die velden leeg zijn dan zullen losse nummers niet meer bij cover flow te zien zijn.
  #11  
Oud 07-09-09, 19:23
Thiele Thiele is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Werkt hier helaas niet. Elke keer als ik nieuwe nummers toevoeg, komen er wel een paar in de coverflow terecht, terwijl ik alleen artiest en titel invoer, de overige velden zijn leeg.
  #12  
Oud 07-09-09, 19:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Geen problemen hier..
  #13  
Oud 09-10-09, 14:21
Thiele Thiele is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Iemand al een oplossing? Er komen steeds meer 'black' covers bij als ik nieuwe nummer op m'n iPhone zet, heel irritant.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cover flow BNY Jailbreak apps en thema's 2 25-04-11 13:58
Muziek: Albumafbeelding Cover Flow Tjedemich Muziek, foto & video 12 30-04-08 01:42
Muziek: cover flow egon1976 Muziek, foto & video 5 19-02-08 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.