//

SMS applicatie met grote fonts

SMS applicatie met grote fonts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De huidige iPhone 3.0 SMS applicatie gebruikt een zeer klein font waardoor ik SMS'en alleen kan lezen met een lees bril. Dit is erg vervelend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 15:21
franq77 franq77 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Angry SMS applicatie met grote fonts

De huidige iPhone 3.0 SMS applicatie gebruikt een zeer klein font waardoor ik SMS'en alleen kan lezen met een lees bril. Dit is erg vervelend want SMSjes krijg ik vaak op momenten dat ik net niet mijn bril bij de hand heb, bv. onder het auto rijden of staande aan de bar. Bovendien kost het pakken van die bril veel te veel tijd.

Vraag is nu, is er een SMS applicatie die SMS berichten in font size 24 kan weergeven ?

Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 23:57
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had ergens op het forum gelezen dat dit in os 3.0 zou zitten. Athans ondersteuning voor slechtzienden. Zal nu alleen denk voor de 3gs zijn wat ik wel erg raar vind trouwens! Zie nog niks van die zogenaamde 100 extra functies!
  #3  
Oud 20-06-09, 00:04
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Zit in ''Accessibility'', alleen voor de 3G S.

Supreme Preferencse gaat deze instellingen tevoorschijn halen binnenkort. Voor alle apparaten.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren

Labels
sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Serieus probleem met de standaard sms applicatie Antiparadox Jailbreak 5 27-12-08 07:28
Probleem met sms applicatie xXsmileXx iPhone algemeen 3 15-01-08 18:57
Probleem met sms applicatie Help plz. xXsmileXx Unlock [archief] 4 13-01-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.