PUSH instellingen verdwenen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 3G T-Mobile iPhone ge-update naar OS 3,0 en vervolgens een jailbreak gedaan. So far so good. Tevens het programma HEYWAY uitgeprobeerd. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PUSH instellingen verdwenen?
Ik heb mijn 3G T-Mobile iPhone ge-update naar OS 3,0 en vervolgens een jailbreak gedaan.
So far so good. Tevens het programma HEYWAY uitgeprobeerd. Ik zag toen bij mijn instellingen dat waar normaal je PUSH instellingen staan HEYWAY stond (met een zwart logo met een rood rondje erin). Nu heb ik net HEYWAY verwijderd, en blijkt in mijn instellingen het hele PUSH-menu verdwenen te zijn. Reboot zonder resultaat. (forum search op PUSH en PUSH instellingen, zonder resultaat). Iemand enig idee hoe dit kan, en met name hoe dit te verhelpen? Krijg mijn mails nu niet meer binnen namelijk Bvd. Edit: screenshots: 1) na verwijderen van HEYWAY 2) Na herinstalleren HEYWAY Laatst gewijzigd door Drmark; 21-06-09 om 19:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit komt waarschijnlijk omdat je zonder HeyWAY geen applicaties hebt die Push ondersteunen
Je mail ophalen gebeurd met Fetch
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Maar voorheen (voor ik HEYWAY had geïnstalleerd) kon ik altijd instellingen wijzigen.
PUSH aan en uit, en daaronder dat lijst met elk kwartier/uur/2 uur etc. Enig idee hoe ik het terug krijg? Of hoe ik de Fetch instellingen voor de mail dan wijzig? Edit: Weird, nu als ik kijk onder mails, vind ik wel de instellingen die ik bedoel. Maar ik zou toch zweren dat die vroeger (wellicht voor de OS 3,0 update) op de plek stonden waar in mijn eerste screenshot HEYWAY staat. Of ben ik nou gek? :s Laatst gewijzigd door Drmark; 21-06-09 om 19:53. |
|
|||
|
|||
Die "berichtgeving" instellingen hebben niets met push email te maken maar met push notifications. Die instelling komt alleen tevoorschijn als je een app installeert die push notifications ondersteunt (zoals Heyway).
Push/fetch instellingen voor mail/calendar staan gewoon in de instellingen voor mail/contacten/agenda. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik dacht echt dat daar voorheen wel iets stond. Ik zal gek aan het worden zijn. Sorry for the confusion, thanks for the quick replies! |
|
||||
|
||||
Dit is nieuw met 3.0
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon bij instellingen verdwenen | remcov250 | iPhone algemeen | 3 | 15-01-10 01:49 |
standaard instellingen verdwenen | Tiko | iPhone algemeen | 5 | 26-11-09 23:34 |
Instellingen verdwenen | Basrose | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-09-09 15:02 |
Instellingen verdwenen!! | Funnyplay | Archief | 4 | 17-07-08 11:58 |
Icoon Instellingen Verdwenen! | ihidde | Unlock [archief] | 5 | 01-02-08 11:43 |
|
|