Correcte weergave Five Icon Dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal keer gelezen dat bij mensen het Five Icon Dock naar links uitgelijnd is, waardoor deze rechts een open gebied creeerd. Nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Correcte weergave Five Icon Dock
Ik heb een aantal keer gelezen dat bij mensen het Five Icon Dock naar links uitgelijnd is, waardoor deze rechts een open gebied creeerd.
Nou had mijn broer hetzelfde probleem (2G - FW 3.0) en toen ben ik onze phones eens gaan vergelijken. Alhoewel we op dezelfde datum Five Icon Dock geinstalleerd hebben, blijkt zijn bestand op zijn iPhone als datum 30-8-2008 te hebben, terwijl de mijne gedateerd staat op 4-6-2009. Tevens ontbreekt er bij hem het .plist bestand. Vervolgens mijn bestanden gekopieerd naar die van hem en toen opnieuw opgestart en voila! Works like a charm! Dus mocht iemand hetzelfde probleem hebben, doe dan het volgende: - SSh in je iPhone - Ga naar de volgende locatie: /Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries - Plak daar de bestanden in van de bijlage (FiveIconDock-Fix.rar) en overwrite de boel FiveIconDock-Fix.rar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icon dock | Flipke1405 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 12-11-10 12:20 |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Five Icon Dock | martijn88 | Archief | 7 | 04-05-09 14:11 |
|
|