Garantie na overnemen telefoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een telefoon overgenomen die nog net geen jaar oud is. Er zitten wat luchtbelletjes onder het scherm wat ik wil laten vervangen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Garantie na overnemen telefoon?
Ik heb een telefoon overgenomen die nog net geen jaar oud is.
Er zitten wat luchtbelletjes onder het scherm wat ik wil laten vervangen. Ik heb de factuur + kassabon, zou dit nog onder de garantie vallen van Apple of het bedrijf waar de iPhone is verkocht(dochteronderneming van Marktplaats) (De telefoon is met een 2jarig T-mobile abonnement gekocht) Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat de garantie mee gaat maar iets zegt me dat de garantie vervalt...
|
||||
|
||||
De garantie is toestelafhankelijk, niet persoonsafhankelijk. Met andere woorden: als je een geldige Nederlandse aankoopbon kunt tonen, heb je recht op garantie, ongeacht of je het toestel van iemand anders hebt overgenomen.
|
|
||||
|
||||
Heb hem weg gebracht bij Saturn en daar deden ze helemaal niet moeilijk. Het blijkt idd dat de garantie wordt overgedragen door het bezit van het product, factuur en aankoopbon.
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag dan van mij :
Maar ik heb dus geen aankoopbon gekregen (bij overkoop van iemand) omdat deze hem simpelweg niet kon vinden.. Is het nu mogelijk om eentje van iemand anders (hier) te krijgen ? (kopie via email?) Of staan er op de bon ook een serienummer ? Ik heb namelijk haarscheurtjes in mijn witte iphone... |
|
||||
|
||||
Op de aankoopbon staat het serienummer dus dat gaat helaas niet lukken.
|
|
||||
|
||||
Spijtig ...
Dan ga ik het maar gooien op het serienummer en de garantie bij apple. Want die is nog tot 11-2009 officieel, zullen ze wel moeilijk over gaan doen. maar is het proberen waard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummers overnemen | royhoukes | iPhone algemeen | 2 | 01-10-10 23:42 |
Iphone via pc overnemen via USB? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-11-09 17:56 |
iPhone overnemen | Goozah | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-05-09 19:44 |
Contract overnemen | TheStijg | Odido (T-Mobile) | 2 | 16-01-09 20:05 |
|
|