iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3GS Functies op 3G? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/36790-3gs-functies-op-3g.html)

kefjeuh93 26-06-09 17:34

3GS functies op 3G (voortgang ?)
 
Hoever zitten jullie met het decrypten want ik denk dat er veel mensen zijn die deze functies ook op hun iphone willen.
Dit weten we nu al:
- Het is dus al wel zo goed als onmogelijk om de camera te updaten want in de iphone 3G/2G zit geen bewegende camera.
- De kompas functie zal ook niet werken want in de iphone 3G/2G zit geen magnetisch kompas.
- De videofunctie daar kan nog wel iets aan gedaan worden omdat deze via jailbrake (cycorder) toch al werkt
- De voicecontrol zal normaal ook moeten werken maar de bestanden die de voicecontrol functie op de iphone 3GS doen werken zijn nog niet gevonden dus dit zal nog even wachten worden

Weet er iemand meer reageer dan zo snel mogelijk of geef zelfs (als je weet hoe) de informatie mee om dit te installeren (vergeet niet de risico's te vermelden zodat er geen iphone's crashen)

Timmeh_ 26-06-09 17:50

// Discussies samengevoegd.

Coentje44 26-06-09 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kefjeuh93 (Bericht 311699)
Hoever zitten jullie met het decrypten want ik denk dat er veel mensen zijn die deze functies ook op hun iphone willen.
Dit weten we nu al:
- Het is dus al wel zo goed als onmogelijk om de camera te updaten want in de iphone 3G/2G zit geen bewegende camera.
- De kompas functie zal ook niet werken want in de iphone 3G/2G zit geen magnetisch kompas.
- De videofunctie daar kan nog wel iets aan gedaan worden omdat deze via jailbrake (cycorder) toch al werkt
- De voicecontrol zal normaal ook moeten werken maar de bestanden die de voicecontrol functie op de iphone 3GS doen werken zijn nog niet gevonden dus dit zal nog even wachten worden

Weet er iemand meer reageer dan zo snel mogelijk of geef zelfs (als je weet hoe) de informatie mee om dit te installeren (vergeet niet de risico's te vermelden zodat er geen iphone's crashen)

Hallo,
Ik ben bezig met het vinden van de voicecontrol bestanden.
maar ik heb eigenlijk wel wat hulp nodig want er zijn zoveel bestanden.
Ik heb al een paar belangrijke dingen gevonden.
Als ik alles compleet heb release ik het.

borgqueenx 26-06-09 23:32

hopen dat de app ook een soort automatisch te koppelen is aan de home knop....ik weet niet of we de app wel kunnen starten straks...

Coentje44 26-06-09 23:55

Dat zou wel mooi zijn ja ;)

Coentje44 27-06-09 16:27

Update:
Het is me gelukt om in het main menu van de iphone, de instellingen van voice-control te veranderen. ik weet nog niet hoe ik voice control aan moet zetten.

borgqueenx 27-06-09 16:31

waar heb je dit veranderd? mag ik ook zover als jou komen zodat ik ook kan knutselen om dit aan de praat te krijgen?

Coentje44 27-06-09 17:59

Natuurlijk mag je dat ;)

kefjeuh93 27-06-09 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coentje44 (Bericht 312378)
Update:
Het is me gelukt om in het main menu van de iphone, de instellingen van voice-control te veranderen. ik weet nog niet hoe ik voice control aan moet zetten.

kzou wel graag willen meehelpen maar kweet ni echt hoe ik daaraan moet beginnen. maar ja als het u lukt laat iets wete eh suc6

borgqueenx 27-06-09 22:53

wil je dat dan uitleggen Coentje? :D

Spinechiller 28-06-09 09:22

Niet zo ongeduldig.

Coentje44 28-06-09 11:54

ik wil eerst zeker weten dat voice control het gaat doen.
Ik heb inmiddels al tig keer m'n iphone gerestored ;)

Coentje44 28-06-09 12:58

Het ziet er naar uit dat de Voice-control niet gaat werken op de iphone 3g.
Wegens gebrek aan onvoldoende ram.
Ik blijf mn best doen om het te laten werken maar ik kan niks beloven.
Ik houd jullie up-to-date als ik meer nieuws heb.

libia 28-06-09 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coentje44 (Bericht 313056)
Het ziet er naar uit dat de Voice-control niet gaat werken op de iphone 3g.
Wegens gebrek aan onvoldoende ram.
Ik blijf mn best doen om het te laten werken maar ik kan niks beloven.
Ik houd jullie up-to-date als ik meer nieuws heb.

zelfs als het zou werken, zou ik het niet gebruiken. Ik gok dat de iPhone 3G er te langzaam van wordt. Dat is waarschijnlijk de reden waarom het alleen voor de 3GS

borgqueenx 28-06-09 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coentje44 (Bericht 313056)
Het ziet er naar uit dat de Voice-control niet gaat werken op de iphone 3g.
Wegens gebrek aan onvoldoende ram.
Ik blijf mn best doen om het te laten werken maar ik kan niks beloven.
Ik houd jullie up-to-date als ik meer nieuws heb.

meer als 5mb ram zal zo'n app toch niet gebruiken?
Nee ik denk niet dat het aan het RAM ligt.

Het is gewoon alleen in de 3GS gedaan omdat apple wil dat we upgraden.

Stiruam 28-06-09 15:34

  • - Het is dus al wel zo goed als onmogelijk om de camera te updaten want in de iphone 3G/2G zit geen bewegende camera.
Onzin, elke camera kan video opnemen... Sommige alleen beter dan andere
  • - De kompas functie zal ook niet werken want in de iphone 3G/2G zit geen magnetisch kompas.
Correct
  • - De videofunctie daar kan nog wel iets aan gedaan worden omdat deze via jailbrake (cycorder) toch al werkt
Net zeg je van niet maar ok totaal gelijk hier
  • - De voicecontrol zal normaal ook moeten werken maar de bestanden die de voicecontrol functie op de iphone 3GS doen werken zijn nog niet gevonden dus dit zal nog even wachten worden
Dat licht wel iets moeilijker denk ik dan bestanden die de voicecontrol aanstuten toevoegen... :D

Coentje44 28-06-09 15:53

Ik heb de meeste bestanden van de voice control wel gevonden maar ik weet niet hoe ik voice control kan activeren. Normaal zou hij moeten werken als je de home button een paar seconde indrukt maar dat werkt dus niet..

p-J 28-06-09 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coentje44 (Bericht 313171)
Ik heb de meeste bestanden van de voice control wel gevonden maar ik weet niet hoe ik voice control kan activeren. Normaal zou hij moeten werken als je de home button een paar seconde indrukt maar dat werkt dus niet..

Heb je ook het bestand VoiceOverTouch.app in the CoreServices map staan?

kefjeuh93 28-06-09 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 313159)
  • - Het is dus al wel zo goed als onmogelijk om de camera te updaten want in de iphone 3G/2G zit geen bewegende camera.
Onzin, elke camera kan video opnemen... Sommige alleen beter dan andere
  • - De kompas functie zal ook niet werken want in de iphone 3G/2G zit geen magnetisch kompas.
Correct
  • - De videofunctie daar kan nog wel iets aan gedaan worden omdat deze via jailbrake (cycorder) toch al werkt
Net zeg je van niet maar ok totaal gelijk hier
  • - De voicecontrol zal normaal ook moeten werken maar de bestanden die de voicecontrol functie op de iphone 3GS doen werken zijn nog niet gevonden dus dit zal nog even wachten worden
Dat licht wel iets moeilijker denk ik dan bestanden die de voicecontrol aanstuten toevoegen... :D

ja met dat eerste bedoelde ik de focus functie of wat het ook mag zijn

borgqueenx 28-06-09 19:06

ik wil voicecontrol :D
al die apps met voice control zijn waardeloos. (ze hebben geen ipod control)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.