iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Eerste kapotte 3GS? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38001-eerste-kapotte-3gs.html)

sjh 08-07-09 23:47

@AlexTemora
Ik duim met je mee, tenminste 2 nachtjes lang :)

@rickytt3
Dat is beter, ik moet nog 2 nachtjes slapen. Heb jij een nieuwe gekregen?

@damphy
Het lijkt wel of wij hetzelfde euvel hadden. Ik hoop niet dat dit een veelvoorkomend probleem wordt. Is ie een keertje gevallen of een stootje gekregen? Nu maar hopen dat jij ook snel wordt geholpen.

sjh 10-07-09 10:38

Het is dus inderdaad een nieuwe geworden.
Gelijk maar even een kopie van me iBSS en iBec gemaakt.
En nu maar hopen dat deze wat langer meegaat.

damphy 10-07-09 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjh (Bericht 320966)
@damphy
Het lijkt wel of wij hetzelfde euvel hadden. Ik hoop niet dat dit een veelvoorkomend probleem wordt. Is ie een keertje gevallen of een stootje gekregen? Nu maar hopen dat jij ook snel wordt geholpen.

Het rare is dat er niets mee is gebeurd, het probleem zat er direct al, maar het valt eerst niet zo op. Heb de iphone vrijdag gekregen en het weekend gewerkt, vandaar dat ik er maandag pas achterkwam. Na een reset doet hij het ook wel weer (even), maar het komt snel weer terug.

AlexTemora 14-07-09 11:53

Nu precies 1 week en 6 dagen en nog geen nieuws van ProAssist. Gisteren gebeld en kreeg de mededeling dat de 3GS nog bij de reparateur lag, onzin natuurlijk want de iPhone wordt door ProAssist niet gerepareerd, maar vervangen door een nieuwe.

Vandaag nog maar een keertje bellen, beetje de druk op de ketel zetten, ik mis dat kreng namelijk. ;P

Wienen 14-07-09 14:05

Zo had ik met m'n nieuwe 3GS vanaf het begin een storend geluid tijdens het telefoneren. Dit was ooit zo erg dat een gesprek voeren niet mogelijk was. Dit was niet alleen aan mijn kant maar ook bij de gebelde/beller.

Ivm een knie operatie 10 dagen na aankoop terug gegaan naar de winkel. Zeggen ze ja als je 2 dagen eerder was geweest hadden we hem omgeruild!

Nu ter reparatie verzonden en krijg je doodleuk te horen dat ze wachten op onderdelen! Ik mag er toch van uitgaan dat er bij een reparatiecentrum onderdelen op voorraad liggen?

Nu dus maar een paar weken wachten! :'(

Shorty007 14-07-09 14:18

Echt asociaal weer. Kan hier zo boos om worden he, de klere...

Mokka 14-07-09 17:16

Pro-assist stuurt de iphones naar een reparatiecentrum en vandaar dat het zo lang duurt (min. 3 weken)
Val en stoot schade wordt sowieso niet vergoed dus hopen dat het bij de bovenstaande gevallen wel goed gaat.
Als er een scherm kapot is door vallen wordt dit bijna nooit vergoed.
Dus of een verzekering veel nut heeft ik weet het niet.

AlexTemora 15-07-09 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mokka (Bericht 324016)
Pro-assist stuurt de iphones naar een reparatiecentrum en vandaar dat het zo lang duurt (min. 3 weken)
Val en stoot schade wordt sowieso niet vergoed dus hopen dat het bij de bovenstaande gevallen wel goed gaat.
Als er een scherm kapot is door vallen wordt dit bijna nooit vergoed.
Dus of een verzekering veel nut heeft ik weet het niet.

Wat een onzin.. :confused:

De verzekering is juist voor val- en stootschade. Heb inmiddels al meerdere nieuwe iPhones gekregen voor val- stof of stoot schade.

Waarom zou je anders een verzekering nemen? :confused:

Mokka 15-07-09 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 324248)
Wat een onzin.. :confused:

De verzekering is juist voor val- en stootschade. Heb inmiddels al meerdere nieuwe iPhones gekregen voor val- stof of stoot schade.

Waarom zou je anders een verzekering nemen? :confused:

Sorry je hebt gelijk val-, stoot-, druk- en vochtschade vallen buiten de garantie niet buiten een verzekering. Maar toch zijn ze niet altijd even makkelijk met nieuwe iphones geven vooral niet met de 3GS en lang wachten voor nieuwe moet je zeker!

AlexTemora 18-07-09 12:29

Na twee en een halve week nog steeds geen nieuwe iPhone. ProAssist weet mij wel te vertellen dat ik wél een nieuwe krijg, maar deze nog niet binnen is..

Maandag weer even bellen, druk op de ketel houden.

AlexTemora 22-07-09 13:39

Nu begin ik toch een beetje pissig te worden..

Bel al een week lang om de dag even met ProAssist en krijg van verschillende telefonistes, verschillende verhalen te horen.

Telefoon is 1 juli opgehaald en kreeg verleden week donderdag al te horen dat zij waarschijnlijk vandaag of morgen contact met mij zouden opnemen.

Nu inmiddels een week later nog steeds niks gehoord en elke keer als ik bel met ProAssist krijg ik het verhaaltje te horen dat de telefoon nog bij de reparateur ligt en dat zij wachten op onderdelen, terwijl ik verleden week te horen heb gekregen dat mijn iPhone niet gerepareerd zal worden (T-Mobile & ProAssist repareren geen iPhones maar sturen altijd een nieuw exemplaar) en dus een nieuwe opgestuurd zou krijgen.

Ik ben niet zozeer het wachten zat, maar meer de onduidelijke informatie van ProAssist. Als zij gewoon tegen mij zouden zeggen dat de levering van de iPhone 3GS ook bij hun magertjes is, dan heb ik gewoon de waarheid en wacht ik geduldig af.

De halve beloftes en onjuistheden die ik van ze hoor is gewoon frustrerend.

Dat moest er even uit.. :)

damphy 22-07-09 19:54

Bij mij is het heel netjes opgelost. 8 Juli is mijn iphone opghaald en vrijdag krijg ik een nieuwe bezorgd. Heb er niet eens achteraan gebeld. Dus ruim twee weken.

AlexTemora 22-07-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damphy (Bericht 328090)
Bij mij is het heel netjes opgelost. 8 Juli is mijn iphone opghaald en vrijdag krijg ik een nieuwe bezorgd. Heb er niet eens achteraan gebeld. Dus ruim twee weken.

Ging dat om een 3G of 3GS en wat was het probleem met jou iPhone?

Thanks.

damphy 22-07-09 20:26

Een nieuwe iphone 3gs waarvan de linkerkant van het touchscreen niet goed werkte, dus een probleem wat er direct al zat.

AlexTemora 22-07-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damphy (Bericht 328115)
Een nieuwe iphone 3gs waarvan de linkerkant van het touchscreen niet goed werkte, dus een probleem wat er direct al zat.

Hmmm. Vreemd dat ik dan zo lang moet wachten.. :(

Heel vreemd, ik ga morgen nogmaals even bellen, inclusief dit verhaal.

Want ik neem aan dat mijn scherm, wat aan gruzelementen ligt, niet vervangen wordt en dat ze wachten op een nieuws 3GS scherm.

Thanks voor je reachtie.

AlexTemora 07-08-09 10:31

5 1/2 week verder en nog steeds geen nieuwe 3GS van ProAssist.

Ze wachten nog steeds op onderdelen.. :(

rickel 11-08-09 22:48

xxxx
 
foutjexxxxxxxxx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.