//

Eerste kapotte 3GS?

Eerste kapotte 3GS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ik een trieste primeur of zijn er meer mensen waarbij de 3GS al dood is gegaan Gisteravond om 23.30 nog prima, om 24.00 niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-09, 14:22
rickytt3 rickytt3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard Eerste kapotte 3GS?

Heb ik een trieste primeur of zijn er meer mensen waarbij de 3GS al dood is gegaan

Gisteravond om 23.30 nog prima, om 24.00 niets meer. Heeft ondertussen gewoon in m'n zak gezeten. Niet gevallen, gestoten, nat geworden of wat dan ook. Gewoon spontaan "overleden".

Vannacht nog geprobeerd op te laden, dacht dat misschien de accu leeg was. Kon bijna niet na 's middags volledig geladen te zijn, maar ja - wie weet. Daarna ook nog aan de computer gehangen, maar geen reactie op iTunes.

Voorlopig érg blij met mijn keuze de iPhone te verzekeren, vanmiddag (zondag!) gebeld met Pro-Assist - uurtje later al opgehaald. Helaas alleen geen 3GS als ruil toestel. Ben benieuwd wat er is gebeurt en hoe snel dit wordt opgelost. Het is toch idioot dat je na 1 dag alweer zonder zit. Blij dat ik niet naar Italië moet voor service
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-09, 15:41
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ow dus als ik me italiaanse iphone, die ik via een webshop heb gekocht, laat verzekeren bij Pro-Assist?? heb ik ook een verzekering en dus kans op reparatie of nieuwe iphone als die kapot gaat???? want dat vroeg ik me nog wel een beetje af eigenlijk..
  #3  
Oud 28-06-09, 15:48
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Daar zou ik niet vanuit gaan. zie voor een andere ervaring hierbij :

https://forum.iculture.nl/f28/i...n-brutaal.html

Laatst gewijzigd door T1m; 28-06-09 om 15:49. Reden: Link
  #4  
Oud 28-06-09, 19:09
sjh sjh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Mijn 32gb 3GS is vandaag ook opgehaald door ProAssist.
Mijn dochter had hem vanochtend voor het eerste en tevens de laatse maal laten vallen. Niet eens hard. Maar hij is wel plat op het scherm terecht gekomen. Ik bleef heel erg rustig want ik dacht dat er niks aan de hand zou zijn. Want mijn 2 andere iPhone's zijn tientallen keren gevallen waarvan een paar keer goed hard. Ja, ik heb alle 3 generaties iPhone. Beide iPhone's werken nog perfect. Ondanks de duidelijke valschades. Petje af voor Apple. De 3G is ook verzekerd maar zolang hij nog blijft werken wacht ik nog wel een paar weken voordat ik ProAssist weer ga bellen.

Met de 3GS liep het helaas anders af. Hij heeft geen enkele externe schade, niet eens een krasje. Maar intern is het goed fout. In de foto app gaat ie continu van de ene foto naar de andere en weet terug. In de telefoon app gaat ie continu in verwijder modus en weer terug. In notes zijn de letters qwertyuiop niet in te drukken van de keyboard in portret modus. In landschap werkt ie wel normaal. In de homescreen zijn alle linkse iconen niet in te drukken behalve de telefoon app. Andere apps niet geprobeerd ik heb toen een restart gedaan. Maar de nummers 123 waren toen niet te gebruiken in de passcode invoerscherm. Dan maar een restore gedaan met itunes waarna het ontgrendel knopje niet werkte. In noodoproep werkt alles wel normaal. Daarna een restore gedaan in DFU modus met hetzelfde resultaat. Dus toen mocht ProAssist hem komen ophalen.

Ik moet nu 2 a 3 weken wachten voordat ik mijn 3GS kan verwachten. Dus ja ik voel met jou mee rickytt3. Vooral omdat de 3GS veel soepelder werkte invergelijking met de 3G. Ik miste wel een jailbreak, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer.
  #5  
Oud 28-06-09, 19:24
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

rickytt3, toch wel eerst even een restart of restore geprobeerd hoop ik? Misschien ben je hem nu wel dagen kwijt.
  #6  
Oud 28-06-09, 20:04
rickytt3 rickytt3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
rickytt3, toch wel eerst even een restart of restore geprobeerd hoop ik? Misschien ben je hem nu wel dagen kwijt.
Tsja, wat kan ik zeggen. Ben nieuw met de iPhone, maar heb alle koppen ingerukt en ingedrukt gehouden. Opgeladen. Aan de laptop met iTunes gehangen, maar die zag uberhaubt geen apparaat op de USB.

Misschien had ik meer kunnen doen, zoeken op internet, het forum etc etc, maar ik scheet er zo van dat ie nu al niets meer doet dat ik ProAssist maar gebeld heb. Misschien bellen ze morgen wel dat ik een sukkel ben en dat het iets heel simpels was
  #7  
Oud 30-06-09, 13:57
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Nou dan zal ik één van de eerste zijn met een gebarsten scherm van de 3GS. Even uit mijn zak willen halen en plat op de stoep. Hele scherm naar de gallemiesen.

ProAssist gebeld, moet de bon opsturen van de aankoop, wordt contact met me opgenomen.

Ik ben er werkelijk waar ziek van. Gelukkig heb ik nog een 3G liggen om het leed te verzachten, maar toch.. Net een nieuw speeltje, nu al kapot, terwijl ik al drie generaties iPhones heb overleefd zonder noemenswaardige schade.

Het moest er een keer van komen..
  #8  
Oud 30-06-09, 14:16
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

zwaar ***** voor je :s kan me goed voorstellen hoe je je voelt nu
  #9  
Oud 30-06-09, 14:34
oetje oetje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

en voor de onverzekerde mensen ... iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service

ik heb er geen aandelen of zo hoor maar moest zoeken naar een reparatiebedrijf voor een vriend.
  #10  
Oud 30-06-09, 14:49
negro negro is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Question Pro-Assist

ik hoop voor je dat je het snel krijgt
en kijk uit met Pro-Assist hele slecht verzekering die weigeren soms
een toestel te maken
moest een keer 6 weken wachten op mijn tel nadat ik het terug had
was er niks aangedaan dus weer 6 weken en zoging het door
tot dat mijn abo verlopen was en een nieuwe tel had gekregen

kijk op site van tros radar Pro-Assist
  #11  
Oud 30-06-09, 18:07
rickytt3 rickytt3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door negro Bekijk bericht
ik hoop voor je dat je het snel krijgt
en kijk uit met Pro-Assist hele slecht verzekering die weigeren soms
een toestel te maken
moest een keer 6 weken wachten op mijn tel nadat ik het terug had
was er niks aangedaan dus weer 6 weken en zoging het door
tot dat mijn abo verlopen was en een nieuwe tel had gekregen

kijk op site van tros radar Pro-Assist
Tot nu toe ben ik juist erg tevreden over de service van ProAssist, goed tefefonisch bereikbare klantenservice en meldkamer met vriendelijke mensen. Ook de ProAssist koerier was erg vriendelijk. En mijn kapotte iPhone is, op zondag(!), binnen anderhalf uur opgehaald na één telefoontje.

Misschien verandert mijn mening nog als de telefoon terug is, maar voorlopig gaat alle contact met Pro Assist bovengemiddeld goed.
  #12  
Oud 01-07-09, 00:37
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Tot nu toe niets dan lof over Pro-Assist, al twee keer mijn 3G op laten halen, één keer volledig kapot en de andere keer zat er stof onder het scherm.

Twee keer precies dezelfde dag opgehaald, binnen twee weken een gloednieuwe 3G. Vriendelijke mensen, goed bereikbaar en snelle service.

De twee weken wachten en de brakke leenstoestellen zijn alleen een minpuntje.
  #13  
Oud 01-07-09, 09:26
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Vanmorgen opgehaald door ProAssist. Ik had voor hem de ongelukkige primeur dat ik de eerste 3Gs was die hij ophaalde.

Maar goed, prima geregeld. Hopen dat ik binnen 2 weken een nieuwe heb en het niet heel veel langer duurt.
  #14  
Oud 08-07-09, 17:26
sjh sjh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Vanmorgen een telefoontje gekregen van "T-Mobile Verzekeringen", of ze vrijdag ochtend langs kunnen komen om een iPhone 3GS af te leveren Dat is dus binnen 2 weken.
Ik laat het nog wel even weten of ie gerepareerd is of dat ik een nieuwe krijg.
  #15  
Oud 08-07-09, 18:02
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjh Bekijk bericht
Vanmorgen een telefoontje gekregen van "T-Mobile Verzekeringen", of ze vrijdag ochtend langs kunnen komen om een iPhone 3GS af te leveren Dat is dus binnen 2 weken.
Ik laat het nog wel even weten of ie gerepareerd is of dat ik een nieuwe krijg.
Relaxt! Dat is sneller dan ik van ze gewend ben.

100% zeker dat de iPhone nieuw is ipv gerepareerd. Ik weet van T-Mobile toevallig dat ze iPhones niet repareren op korte termijn.

Je hebt hem drie dagen eerder dan ik laten ophalen, dus ik zou over drie dagen ook een telefoontje kunnen verwachten.. (?) Ik hoop het..
  #16  
Oud 08-07-09, 19:00
damphy damphy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ben benieuwd, mijn iPhone 3gs is gisteren opgehaald. Het uiterste linker deel van het scherm werkte gewoon niet. Iconen konden niet naar links verplaatst worden en ook het toetsenbord werkte maar deels. 2 dagen in het bezit en direct al niet goed werken, balen. Ik hoop dat ik hem snel via pro assist weer terug heb.
  #17  
Oud 08-07-09, 19:09
rickytt3 rickytt3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

ProAssist is vandaag geweest! Ruim binnen twee weken alles opgelost. Ik ben tevreden, hoop dat jullie ook snel geholpen worden.
  #18  
Oud 08-07-09, 19:11
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damphy Bekijk bericht
Ben benieuwd, mijn iPhone 3gs is gisteren opgehaald. Het uiterste linker deel van het scherm werkte gewoon niet. Iconen konden niet naar links verplaatst worden en ook het toetsenbord werkte maar deels. 2 dagen in het bezit en direct al niet goed werken, balen. Ik hoop dat ik hem snel via pro assist weer terug heb.
Die hadden ze in de winkel meteen moeten omruilen ipv laten ophalen voor reparatie/garantie.
  #19  
Oud 08-07-09, 21:12
damphy damphy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Heb hem online besteld en volgens t-mobile was dit de enigste mogelijkheid. Het is balen, hopelijk duurt het ook maar twee weken.
  #20  
Oud 08-07-09, 23:07
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damphy Bekijk bericht
Heb hem online besteld en volgens t-mobile was dit de enigste mogelijkheid. Het is balen, hopelijk duurt het ook maar twee weken.
Tuurlijk zeggen ze dat, ze zullen geen zin hebben om een nieuwe te gaan geven Betekent niet dat je er geen recht op hebt. Maar ja, dan maar even afwachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs: gesprekken vallen weg na eerste 3 seconden Macharrie iPhone algemeen 7 01-11-10 18:00
Iphone 3GS met kapotte week/slape button - waar laten repareren? Gerbert iPhone algemeen 1 06-10-09 22:53
Kapotte iPhone met Pro-Assist verz. --> 3GS ? Nupa Archief 2 26-06-09 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.