APN niet ingevuld en toch mobiel internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een raar probleem. Begin juli kreeg ik van Proximus een factuur van 540 euro... Ik had 115 connecties gemaakt voor een totaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
APN niet ingevuld en toch mobiel internet?
Hallo
Ik heb een raar probleem. Begin juli kreeg ik van Proximus een factuur van 540 euro... Ik had 115 connecties gemaakt voor een totaal van 6180 minuten. Ik dacht oops mss draaide er een programma in de achtergrond. Met SBSetting kon ik zien bij processes dat dit niet het geval was. Om dit te voorkomen heb ik bij Instellingen, Netwerk, de APN gewist (internet.proximus.be). Probleem opgelost dacht ik. Nu begin augustus ontving ik weer een factuur van Proximus met terug 540 euro. Identiek dus... Ik snap het niet meer. Met de APN gewist voor mobiel internet kon ik niet meer op internet of het weer ophalen enzo. Maar toch werd er blijkbaar connectie gemaakt? Hoe kan dit in godsnaam??? Ik snap het echt niet. €1100 euro verloren. Bij het bellen naar Proximus zeiden ze dat m'n internet open staat ook al draait er niks op de Iphone. Proximus heeft nu m'n mobiele interactiviteit gewist en kon verder niks doen. Firmware versie 3.0 met RedSnow jailbreak. Kan iemand mij uitleg geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ook geen APN etc ingevuld, maar gewoon connectie. Hij zal wel de instellingen op je SIM gebruiken. Je moet 3G echt uitzetten om dit te voorkomen (eventueel ook GPRS/EDGE als je dat ook niet wilt).
|
|
|||
|
|||
Vreemd, zit ook bij Proximus en heb hier absoluut geen last van...
|
|
|||
|
|||
EDGE kan je eenvoudig afzetten met SBSettings. Maar GPRS? Hoe zet je dit af? Dit is toch dat bolleke naast Proximus?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile | MJJ | Odido (T-Mobile) | 13 | 01-06-12 12:28 |
3gs kpn mobiel internet werk niet | Binke | KPN | 7 | 24-11-09 19:57 |
Krijg mobiel internet maar niet aan de praat | Deejvie | Orange | 3 | 14-04-09 22:49 |
mobistar APN automatisch ingevuld? | mrgoolie | Orange | 2 | 21-08-08 12:21 |
mobiel internet - via sms/tel - werkt niet ? | steves | iPhone algemeen | 7 | 30-04-08 00:28 |
|
|