welke problemen bij upgrade naar 1.1.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Nu zou ik graag updaten van 1.1.1 naar 1.1.2 met behulp van de nieuwe iNdependence. Hierbij ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke problemen bij upgrade naar 1.1.2?
Hoi ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Nu zou ik graag updaten van 1.1.1 naar 1.1.2 met behulp van de nieuwe iNdependence.
Hierbij ik echter wat vragen. Je hebt de installer.app nodig voor iWorld te installeren. Nu waar vind ik deze als een losse download? Het liefst de nieuwste versie. Je kan deze blijkbaar nu enkel installeren via de jailbreak methode. Maar ik moet gewoon de app file hebben zodat ik deze handmatig met iNdependence op de iPhone kan zetten. Zie ik voor de rest ik over het hoofd? In het kort... - pre upgrade - upgrade - jailbreak, activate, unlocken - installer.app plaatsen - iWorld installeren en uitvoeren voor de crashende apps - eventueel de NL bestanden plaatsen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En waarom moet je die hebben?
De jailbreak zet automatisch installer op je iPhone.
|
|||
|
|||
waarom gebruik je niet gewoon deze methode?
https://forum.iculture.nl/f14/i...e-1-1-1-a.html Super simpel
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb graag de installer los omdat ik niet de jailbreakme website wil gebruiken. Ik ben nog zo iemand die alles zelf manueel uitvoert. Nu met de nieuwe iNdependence is alles weer mogelijk echter heb je voor de installer die file gewoon los nodig.
|
|
|||
|
|||
enige probleem dat ik had was dat mijn bereik soms weg viel uit het niks.. maar dit is na het handmatig instellen van vodafone.. en daarna weer op automatische zoeken verholpen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Error 3194 bij upgrade naar 4.3.3. | arttext | iTunes | 2 | 08-05-11 15:14 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
It's working!! (downgrade 3.1.3 naar 3.1.2 en welke problemen ik had) | T-800 | iPhone algemeen | 0 | 17-05-10 04:40 |
Problemen met Ipod na upgrade naar 1.1.3 | Cainnech | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 16:14 |
|
|