Gebruikersnaam igis8x@hotmail.it discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Net wilde ik in de appstore een applicatie downloaden. Opeens staat er tot mijn verbazing een ander gebruikersnaam als ID. De gebruikersnaam luidt: igis8x@hotmail.it ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruikersnaam igis8x@hotmail.it
Hallo,
Net wilde ik in de appstore een applicatie downloaden. Opeens staat er tot mijn verbazing een ander gebruikersnaam als ID. De gebruikersnaam luidt: igis8x@hotmail.it Is dit een jailbreak issue?! en hoe los ik dit op? Ik heb al een beetje zitten googlen, maar kom niet veel tegen. Alleen in het zweeds en dat is een taal die ik net niet beheers. Greetz Pl4y0r |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind ook niks, maar dit kan ook in volgende probleemsituaties handig zijn:
Tekst en internet - Google Translate |
|
||||
|
||||
Zelfs met een vertaalmachine kom je niet ver. Ik heb hetzelfde probleem. Heel frustrerend.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier al een oplossing voor. Bij mij gaat het om een update van Skype. Ik heb Skype niet één geïnstalleerd. Als ik Skype wil installeren word ik ook naar het wachtwoord van dat Italiaanse account gevraagd.
|
|
|||
|
|||
Verwijder Beejive, dan moet Skype het weer doen.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-07-09 om 21:03. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had gezocht op igis8x en die sites vertaald.
uiteindelijk stond hier de oplossing: Fremde E-Mail-Adresse im Appstore bei Skype-Update - gulli:board |
|
||||
|
||||
Ow grappig, toen ik daar zocht was er nog geen antwoord gegeven op de vraag .
Als ik Beejive nu opnieuw installeer moet het toch weer opgelost zijn neem ik aan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruikersnaam naar Unknown ipv eigen gebruikersnaam | mwarmenh | iPhone algemeen | 0 | 24-11-10 23:19 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
gebruikersnaam | Double | Archief | 1 | 19-10-09 19:09 |
|
|