restore niet terug voordat je hebt geupdate discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb van mijn iPhone 3G OS3.0 (geen jailbrake) een backup gemaakt, zoals iTunes dat altijd doet. Nu kreeg ik een nieuwe iPhone (OS2.2.1)(reparatie) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restore niet terug voordat je hebt geupdate
Hallo,
Ik heb van mijn iPhone 3G OS3.0 (geen jailbrake) een backup gemaakt, zoals iTunes dat altijd doet. Nu kreeg ik een nieuwe iPhone (OS2.2.1)(reparatie) en sloot deze aan op de PC. Ik kan de backup niet terugzetten omdat hij eerst geupudate moest worden naar OS3.0. En dat kan alleen als je "nieuwe iPhone" selecteerd. Hoe kan ik de oude backup nog uitlezen? Groet, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerst updaten als nieuwe iPhone Daarna selecteer je backup terugzetten
|
|
|||
|
|||
Waar selecteer ik dat?
Want kan dan alleen de knoppen Update zoeken en Herstellen zien. |
|
||||
|
||||
Rechtermuisknop op de telefoon in iTunes, en dan aangeven dat je een backup wilt terugzetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G springt na jailbreak terug in restore mode | memyself71 | Jailbreak | 0 | 22-09-10 03:01 |
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! | Bobbyoriginal | iTunes | 0 | 02-04-10 03:29 |
iPhone: Help, 3GS geupdate, kan ik terug ? | Teunke | Jailbreak | 21 | 11-03-10 16:58 |
Terug in Restore mode na update? | Yaleesa | iPhone algemeen | 19 | 17-08-09 20:15 |
Windows: Backup niet terug te zien bij restore? | fillem | iTunes | 4 | 02-01-09 23:25 |
|
|