Geen Apple Store Na Upgrade OS 3.0 Gen 1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hejj, sinds ik heb geupgrade naar OS 3.0 met mijn iphone van de eerste generatie heb ik geen apple store meer. Kunnen jullie mij hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Apple Store Na Upgrade OS 3.0 Gen 1
hejj,
sinds ik heb geupgrade naar OS 3.0 met mijn iphone van de eerste generatie heb ik geen apple store meer. Kunnen jullie mij hier even mee helpen... Ik heb al restore gedaan opnieuw gejailbreaked redsnow gebruikt... ik kom er gewoon niet bij... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je redsn0w nu niet gebruikt (niet installeerd), werkt alles dan wel goed?
|
|||
|
|||
Neen, hij is er gewoon ineens weg gegaan... Want ik weet nog dat ik aan het downloade was maar na een paar dagen besefte ik dat ie weg was... En dat was zonder redsnow... Nu met redsnow lukt het ook niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
1e gen iPhone geslaagde upgrade 2.2.1->3.0 | Spikes | Archief | 1 | 19-06-09 14:01 |
|
|