Lange SMSjes komen half aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik de enige die problemen heeft met smsen? Ik heb hier namelijk nog niets over gevonden, maar als ik een vrij lang smsje naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lange SMSjes komen half aan
Ben ik de enige die problemen heeft met smsen? Ik heb hier namelijk nog niets over gevonden, maar als ik een vrij lang smsje naar iemand stuur, komt niet alles aan bij de ontvanger. Enige oplossingen/oorzaken hiervan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
remove 1000sms limit installeren, daarna de sms fix installeren, opgelost.
limit source: iphone.totalmatrix.net (Piranha) sms fix source: vind k niet meer |
|
|||
|
|||
bestaat er ook sms fix voor 1.1.2??
alvast bedankt MVG Mathieu |
|
||||
|
||||
idd sms fix vo 112 is er ook ergens in je installer lijst als je alle sources van shai hebt geinstalleerd vind je die wel, wheather.info.plist en sms fixen
|
|
|||
|
|||
moet ik de source: wheater.info.plist toevoegen bij men source? Sorry maar ben wel groentje in dit wereldje
GRTz |
|
||||
|
||||
sms fix source: i.unlock.no
deze voeg je toe bij source in installer. dan kun je kijken bij all packages bij install naar sms fix, en da zou t moeten zijn wa jij moet hebben. installeren en iphone opnieuw opstarten Laatst gewijzigd door croiman; 20-01-08 om 21:16. |
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem na updaten naar 112: lange smsen komen maar half aan....
smsfix is denk ik voor 111.... iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
iPhone: Sms'en komen uren later aan! | Jumper2110 | Jailbreak | 7 | 19-08-09 18:06 |
[Telfort+Iphone3G] Lange smsjes worden niet ontvangen | bartcrum | KPN | 3 | 10-03-09 10:59 |
[Iphone 3G] Lange smsjes komen niet aan | bartcrum | Archief | 1 | 04-03-09 01:21 |
|
|