addressbook.sqlitedb toevoegen op G3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there! Ik heb net een G3 gekocht en wil hierop mijn addressbook.sqlitedb zetten die ik vanaf mijn G2 heb gekopieerd. Nu denk je misschien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
addressbook.sqlitedb toevoegen op G3
Hi there!
Ik heb net een G3 gekocht en wil hierop mijn addressbook.sqlitedb zetten die ik vanaf mijn G2 heb gekopieerd. Nu denk je misschien waarom niet gewoon syncen via outlook en itunes. Omdat de accu het heeft begeven van de oude G2. Ik had dus een backup van addressbook.sqlitedb. Via WinSCP wil ik dit bestand dus kopieren naar mijn G3. Ik heb ze in de volgende mappen gekopieerd: /var/root/Library/AddressBook en /var/mobile/Library/AddressBook bij beide heb ik ze de 0777 rechten gegeven, echter zie ik mijn contacten nog niet staan. Wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels gelukt, hoe en waarom? Geen idee...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toevoegen Apps | blaster1974 | iPad algemeen | 3 | 13-09-10 12:11 |
SQLiteDB bestand ( databases ) | arashrsf | iPhone algemeen | 4 | 09-02-09 10:55 |
openen/lezen sqlitedb bestand xp/windows?? | Francis78 | iPhone algemeen | 3 | 20-09-08 13:52 |
AddressBook.sqlitedb op 1.1.3 onvindbaar | Frank88 | Archief | 2 | 16-02-08 15:04 |
Addressbook iPhone niet zichtbaar bij Audi A4 | Ottoquattro | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-02-08 01:49 |
|
|