iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   MMS knop bij berichten / naast berichtenbalk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39690-mms-knop-berichten-naast-berichtenbalk.html)

bass 15-07-09 11:36

MMS knop bij berichten / naast berichtenbalk
 
MMS aan de praat maar, als ik een nieuwe smsje typ staat er (voor mij) een hinderlijk icoontje naast waarmee je of een nieuwe foto kan maken of een bestaande kan toevoegen. Eigenlijk wil ik deze wel weg hebben maar de enige manier waarop ik het weg kon krijgen is mms uitschakene, dat is ook weer niet de bedoeling.

Iemand een oplossing?

iScorpio 15-07-09 11:43

Dat icoontje hoort juist bij mms. Daarmee kan je een foto toevoegen/maken om te versturen met een mms bericht. Snap het probleem niet echt.

DOTSY 15-07-09 12:00

Onder Instellingen > Berichten kan je MMS uitzetten, dan verdwijnt dat icoontje ook. Ik las vanmorgen hier iPhone OS 3.1 beta 2 beschikbaar voor ontwikkelaars > Nieuws > iPhoneclub.nl dat dit aanzienlijk je batterij moet verbeteren (waar ik erg last van heb). Ik kan nog niet beamen of dit werkt, dit heb ik pas sinds vanmorgen ingesteld.

bass 15-07-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 324413)
Dat icoontje hoort juist bij mms. Daarmee kan je een foto toevoegen/maken om te versturen met een mms bericht. Snap het probleem niet echt.

Begrjip ik :).. Maar als ik een foto wil smsen doe ik dat vanuit de foto, en niet vanuit een berichtje. Heeft de type balk wat meer ruimte..

iScorpio 15-07-09 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bass (Bericht 324480)
Begrjip ik :).. Maar als ik een foto wil smsen doe ik dat vanuit de foto, en niet vanuit een berichtje. Heeft de type balk wat meer ruimte..

Waar je je druk om kan maken :p

jeevee 08-08-09 13:11

ik heb firmware 3.0.1 draaien,,,, en wil graag WEL dat icoontje.....

help

kuotje 08-08-09 13:25

rampenbestrijding hier :P

jeevee 08-08-09 13:31

nee hoor,,,

wil gewoon graag mms'n,,,,,,,, heb wel dat icoontje nu maar mms wordt niet doorgestuurd....

zal weliets met istellingen te maken hebben ofzo.......

kzie wel:D

Denhus 12-08-09 17:56

foto verzenden
 
Lukt mij dus ook niet met MMS...

Rood uitroepteken met niet verzonden...

rara???
Wie kan helpen?

bedankt !!:confused::confused::confused:

Chrisl 12-08-09 18:35

Wel MMS-instellingen ingevuld?

Denhus 12-08-09 19:09

MMS instellingen?

How? Wat ? Waar?

Op het simpele formuliertje dat meegeleverd is staat niet echt info waaraan je wat hebt...

Ik krijg de foto echt niet verzonden...

En met mailen schiet het ook al niet op.
WAAR kan ik info vinden?

Bedankt !!!!!:(:(:(:(:(:(

Chrisl 12-08-09 19:30

Instellingen, algemeen, netwerk, mobiel data netwerk

Denhus 12-08-09 19:56

Die optie is er niet....

Na netwerk krijg ik:

Schakel G in ...
Dataroaming...
VPN...
Wi-Fi


Meer smaken zijn er niet in dat tabblad


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.