MMS knop bij berichten / naast berichtenbalk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) MMS aan de praat maar, als ik een nieuwe smsje typ staat er (voor mij) een hinderlijk icoontje naast waarmee je of een nieuwe foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS knop bij berichten / naast berichtenbalk
MMS aan de praat maar, als ik een nieuwe smsje typ staat er (voor mij) een hinderlijk icoontje naast waarmee je of een nieuwe foto kan maken of een bestaande kan toevoegen. Eigenlijk wil ik deze wel weg hebben maar de enige manier waarop ik het weg kon krijgen is mms uitschakene, dat is ook weer niet de bedoeling.
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat icoontje hoort juist bij mms. Daarmee kan je een foto toevoegen/maken om te versturen met een mms bericht. Snap het probleem niet echt.
|
|||
|
|||
Onder Instellingen > Berichten kan je MMS uitzetten, dan verdwijnt dat icoontje ook. Ik las vanmorgen hier iPhone OS 3.1 beta 2 beschikbaar voor ontwikkelaars > Nieuws > iPhoneclub.nl dat dit aanzienlijk je batterij moet verbeteren (waar ik erg last van heb). Ik kan nog niet beamen of dit werkt, dit heb ik pas sinds vanmorgen ingesteld.
|
|
|||
|
|||
Begrjip ik .. Maar als ik een foto wil smsen doe ik dat vanuit de foto, en niet vanuit een berichtje. Heeft de type balk wat meer ruimte..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb firmware 3.0.1 draaien,,,, en wil graag WEL dat icoontje.....
help |
|
||||
|
||||
rampenbestrijding hier
|
|
|||
|
|||
nee hoor,,,
wil gewoon graag mms'n,,,,,,,, heb wel dat icoontje nu maar mms wordt niet doorgestuurd.... zal weliets met istellingen te maken hebben ofzo....... kzie wel |
|
|||
|
|||
foto verzenden
Lukt mij dus ook niet met MMS...
Rood uitroepteken met niet verzonden... rara??? Wie kan helpen? bedankt !! |
|
||||
|
||||
Wel MMS-instellingen ingevuld?
|
|||
|
|||
MMS instellingen?
How? Wat ? Waar? Op het simpele formuliertje dat meegeleverd is staat niet echt info waaraan je wat hebt... Ik krijg de foto echt niet verzonden... En met mailen schiet het ook al niet op. WAAR kan ik info vinden? Bedankt !!!!! |
|
||||
|
||||
Instellingen, algemeen, netwerk, mobiel data netwerk
|
|
|||
|
|||
Die optie is er niet....
Na netwerk krijg ik: Schakel G in ... Dataroaming... VPN... Wi-Fi Meer smaken zijn er niet in dat tabblad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof naast home knop/deukjes zwarte rand iPhone 4 | Kees1981 | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 12:31 |
Mms berichten ontvangen | played | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 00:49 |
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g | Rivinn | iTunes | 0 | 01-08-10 02:43 |
|
|