Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt. Na ik op mijn iPhone 4 de reservekopie van mijn 2g heb gezet heb ik geen MMS knop bij mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g
Zoals de titel al zegt. Na ik op mijn iPhone 4 de reservekopie van mijn 2g heb gezet heb ik geen MMS knop bij mijn berichten. Is dit normaal? Moet ik deze herstellen naar de orginele instelling zetten?
Of kan ik dit ook oplossen met de deze reservekopie, want ik had graag alle gegevens van mijn 2g behouden. Mvg Rivinn EDIT: Bij de volgende sync kreeg ik ineens wel de optie voor MMS aan te zetten, toch bedankt. Laatst gewijzigd door Rivinn; 01-08-10 om 13:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
Reservekopie van Ipad1 op Ipad2 zetten | leftie | iPad algemeen | 4 | 26-03-11 00:56 |
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten | Approxiamtely | Jailbreak | 0 | 10-02-11 12:29 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|