Reservekopie van Ipad1 op Ipad2 zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist m'n Ipad2 aangesloten en hoopte alles van m'n oude Ipad 1 te kopieren. Ik kan helaas alleen kiezen uit een reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie van Ipad1 op Ipad2 zetten
Hallo,
Ik heb zojuist m'n Ipad2 aangesloten en hoopte alles van m'n oude Ipad 1 te kopieren. Ik kan helaas alleen kiezen uit een reservekopie van m'n Iphone. Het vreemde is dat wanneer ik m'n iphone aansluit wel kan kiezen om een reservekopie van m'n oude Ipad 1 te kopieren. Iemand enig idee wat er hier fout gaat? Ik had gigaveel foto's en video's op m'n oude ipad 1 die ik graag terug zou willen hebben. Wellicht is de backup handmatig ergens te vinden ? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vreemt.. Ik heb een backup gemaakt van mijn iPad 1 en vervolgens de backup kunnen terug zetten op de iPad 2. Alles zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
zou het kunnen dat wanneer ik een backup maakte van de ipad 1, ik muziek en films handmatig beheren aangevinkt had waardoor deze niet in de backup zijn genomen ?
|
|
|||
|
|||
of dat mn vorige ipad 64gb was en de huidige 32
|
|
|||
|
|||
Ik heb de reservekopij van mijn 1 64gb 3G kunnen terugzetten op mijn 2 32gb Wi-Fi, enkel wat fillmpjes en foto's moeten "unchecken"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
iPad1 32gb of iPad2 16gb? | johnnybt | iPad algemeen | 17 | 23-03-11 14:50 |
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g | Rivinn | iTunes | 0 | 01-08-10 02:43 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
Mac OS X: Reservekopie op een ander computer zetten | 020 | iTunes | 0 | 26-11-09 00:50 |
|
|