Luchtbelletjes onder het glas? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn witte iPhone 3G nu ongeveer een jaar in gebruik en heb inmiddels een aantal cosmetische probleempjes. Allereerst de cracks waar ze het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Luchtbelletjes onder het glas?
Ik heb mijn witte iPhone 3G nu ongeveer een jaar in gebruik en heb inmiddels een aantal cosmetische probleempjes. Allereerst de cracks waar ze het op Engadget als over hadden (Are iPhone 3Gs developing cracks?), maar ook de volgende "bubbeltjes" / luchtbelletjes:
foto´s aangepast en in de bijlage gestopt. Graag voortaan zelf doen. --King1987 Herkent iemand deze randjes? Ik heb mijn iPhone uit Zwitserland en zou dus graag garantie claimen, maar weet niet hoe dat het beste te regelen. Laatst gewijzigd door King1987; 12-08-09 om 21:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat je terug naar Zwitserland moet voor je garantie....
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Geen beeld na het glas te vervangen | ProGunNL | iPhone algemeen | 2 | 09-01-10 13:09 |
Valt het onder de garantie? | Xander6 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-09 21:04 |
Kras onder het scherm | ash969 | Unlock [archief] | 0 | 04-04-08 12:06 |
Rare rondjes onder het glas | oll | iPhone algemeen | 5 | 30-01-08 16:48 |
|
|