Geen beeld na het glas te vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem! Ik heb geen beeld meer na dat ik mijn iphone ging repareren. Ik had een barst in mijn scherm en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beeld na het glas te vervangen
Ik heb een probleem! Ik heb geen beeld meer na dat ik mijn iphone ging repareren. Ik had een barst in mijn scherm en ik heb toen een nieuw glas + digitizer gekocht. in begin was ik nie voorzichtig genoeg en toen heb ik Nr3 een beetje afgebroken (super klein stukje) maar volgens mijn connect hij nog wel met de ribbon. maar ik heb eens gekeken en deze is helemaal niet van het beeld maar van de speaker. Nu staat mijn iphone aan maar geen beeld. mijn weker blijft wel nog aflopen. ik heb Nr1,2,3 en zelfs 4 al ge reconnect maar niks blijkt te helpen.
please help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verzekerd?
|
|
|||
|
|||
het werkt weer! ik heb hem laten leeg lopen en ik denk dat dat het gereset heeft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Front glas vervangen iPhone 4 ? | BigG | iPhone algemeen | 13 | 01-02-14 12:57 |
Iphone 3g, problemen na vervangen glas. | arjan123 | iPhone algemeen | 7 | 26-05-11 00:41 |
Geen beeld na vervangen glas digitizer | RodneyR | iPhone algemeen | 0 | 09-05-11 19:34 |
iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com | Gamekings | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-11 17:43 |
ALLEEN Glas iphone vervangen ?? | dj_joske | iPhone algemeen | 9 | 09-05-09 23:34 |
|
|