3gs Beeldscherm vlekje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb net een nieuwe 3GS een week ik gebruik en nou heb ik een paar dagen geleden ontdekt dat er een raar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs Beeldscherm vlekje
Hey allemaal,
Ik heb net een nieuwe 3GS een week ik gebruik en nou heb ik een paar dagen geleden ontdekt dat er een raar wit vlekje op me scherm zit. Ik weet 100% zeker dat dit in het begin niet zo was en ik heb hem ook niet laten vallen of iets. Ik heb al geprobeerd de stuck pixel fix te doen maar geen geluk. Het begint steeds meer te irriteren iemand misschien nog een idee ? Ik heb hem gekocht met een abbo bij T-mobile wat zouden ze doen als ik ermee terug ga ? Hieronder nog een foto van het probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon terug gaan naar T-Mobile en de garantie daarop aanspreken.
|
|||
|
|||
Precies, gewoon terug naar T-Mobile ermee.
|
|
|||
|
|||
Ben er net ff langs geweest. Ze hebben hem opgestuurd voor repair, wel jammer als ik gister terug was gegaan had ik meteen een nieuwe mee kunnen krijgen. Maja 8 tot 10 dagen wachten hopelijk geen gezeur dat het aan mij heeft gelegen. Wat me erg sterk lijkt aangezien er geen krasje op zit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch vlekje op het beeld | damoriamarti | iPhone algemeen | 13 | 23-04-11 22:47 |
Iphone 3GS draait continu het beeldscherm, hoe uitzetten? | Babii | iPhone algemeen | 6 | 17-04-11 12:07 |
iPhone 3GS, beeldscherm | stijlen | iPhone algemeen | 0 | 29-06-10 17:25 |
beeldscherm | jeroen_29 | iPhone algemeen | 3 | 28-02-09 12:04 |
Iphone 3G vlekje aan de zijkant | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 13:08 |
|
|