licht langs de randen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen, enkele weken geleden heb ik mijn iPhone op laten sturen in de T-mobile shop. Het defect: de simkaart liet regelmatig los, waardoor het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
licht langs de randen
dag mensen,
enkele weken geleden heb ik mijn iPhone op laten sturen in de T-mobile shop. Het defect: de simkaart liet regelmatig los, waardoor het toestel op de sim lock sprong. T-mobile (en apple) hebben het prima opgelost, ik heb een geheel nieuw toestel gekregen (hetzelfde type) nu ik dit nieuwe toestel een dag of 2 gebruikt heb, valt mij op dat langs de aluminium rand en de bovenkant van het toestel licht verschijnt. De iphone licht dus op langs de randen. Dit had ik bij mijn vorige niet. Dit lijkt me (weer een) hardware kwaal. (jammer, de iPhone is zo'n goed ding, maar al mijn vorige toestellen hebben nog nooit hardware kwalen gehad, laat staan binnen het eerste jaar) Hebben meer mensen hier last van? En is het raadzaam het nieuwe toestel weer op te sturen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, zie zoekfunctie/andere topics
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Scooter, het gaat hier niet om haarscheurtjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekleurde randen om de Apps. | Stefandaman | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-01-12 23:36 |
Raar icoontje rechtsboven langs batteryicoon | Digi | Archief | 2 | 28-07-08 11:02 |
iPhone langs de douane | Mi Had | Archief | 1 | 24-03-08 12:27 |
|
|