Buitenlandse iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all Mijn vraag is hoe ik een buitenlandse iPhone herken. Ik heb namelijk een iPhone van mijn ouders gekregen met een italiaans handleiding boekje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buitenlandse iPhone?
Hi all
Mijn vraag is hoe ik een buitenlandse iPhone herken. Ik heb namelijk een iPhone van mijn ouders gekregen met een italiaans handleiding boekje ?? Mvg, Clemenza |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Achterop de doos staat vaak wat info, maar je Italiaanse handleiding verraad al dat hij uit Italië komt. In Italië is hij namelijk simlockvrij te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad erg stom om daar niet te kijken mijn ouders hadden hem zelf gekregen dus ze wisten het niet
Heel erg bedankt voor de snelle reactie Hoe zit het dan met de garantie? Kan ik ergens zien of ik die heb? Laatst gewijzigd door Clemenza; 28-07-09 om 20:44. Reden: Nieuwe vraag erbij. |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je Europees garantie hebt dus dan zal die hier ook geldig zijn. Alleen zal je het wel direct naar apple moeten versturen en heb je een jaar garantie ipv 2 jaar. Dat denk ik...
|
Labels |
garantie, iphone 3g, italie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: updaten en unlocken buitenlandse iphone | doubleg | Unlock | 2 | 11-08-10 09:53 |
Windows: Buitenlandse iPhone activeren | Muhtar66 | iTunes | 0 | 13-05-10 14:22 |
Buitenlandse iphone | Opzichter | iPhone algemeen | 31 | 23-03-10 18:37 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
Buitenlandse Iphone | Dirruk | Archief | 1 | 02-09-09 20:11 |
|
|