//

Kan volume niet regelen

Kan volume niet regelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag een cradle van Carcomm in mijn auto geschroefd, op zich doet alles het perfect. Ik kan de muziek vanaf de Iphone selecteren etc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-09, 19:13
ijvoon ijvoon is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Regio Alkmaar
Berichten: 1
Standaard Kan volume niet regelen

Heb vandaag een cradle van Carcomm in mijn auto geschroefd, op zich doet alles het perfect.
Ik kan de muziek vanaf de Iphone selecteren etc / wordt opgeladen etc.
Echter, ik kan het volume in het geheel niet aanpassen (op de autoradio), en dit kan ook niet vanaf de Iphone.
Heb de witte en rode tulp op de uitgangen van de radio aangesloten.
Als ik de volumeknop helemaal open draai komt het geluid van de tuner / compactdisk er door heen.
Dus ik selecteer op AUX waar niks aangesloten zit.
Als ik de orginele Apple kabel direct in de radio en Iphone steek, kan ik weer niks vanaf de Iphone regelen (wel vanaf de radio, maar dat vindt ik te ingewikkeld)
Trouwens, Carcomm heeft een ook een leuke cradle, waar je gewoon de bekende witte stekker van Applle in de achterkant steek. ( zag dit inderdaad te laat, en had al een ander besteld)
http://www.dtm.nl/dtm/webshop/iPod-i...42EC8D#alltabs

Laatst gewijzigd door ijvoon; 30-07-09 om 19:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-10, 15:19
Hansko Hansko is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijvoon Bekijk bericht
Heb vandaag een cradle van Carcomm in mijn auto geschroefd, op zich doet alles het perfect.
Ik kan de muziek vanaf de Iphone selecteren etc / wordt opgeladen etc.
Echter, ik kan het volume in het geheel niet aanpassen (op de autoradio), en dit kan ook niet vanaf de Iphone.
Heb de witte en rode tulp op de uitgangen van de radio aangesloten.
Als ik de volumeknop helemaal open draai komt het geluid van de tuner / compactdisk er door heen.
Dus ik selecteer op AUX waar niks aangesloten zit.
Als ik de orginele Apple kabel direct in de radio en Iphone steek, kan ik weer niks vanaf de Iphone regelen (wel vanaf de radio, maar dat vindt ik te ingewikkeld)
Trouwens, Carcomm heeft een ook een leuke cradle, waar je gewoon de bekende witte stekker van Applle in de achterkant steek. ( zag dit inderdaad te laat, en had al een ander besteld)
http://www.dtm.nl/dtm/webshop/iPod-i...42EC8D#alltabs
Hoi ben benieuwd of je hier al iets op gevonden hebt inmiddels. Heb ook de Carcomm voor de iPhone 4 zojuist in de auto gebouwd en voor zowel iPod als ook bv applicaties als TomTom werkt de volume regeling niet. Helaas kan ik mijn audio uitgang niet apart bedienen op de auto radio (een oudje inmiddels: Panasonic DFX100N).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 21:07
Volume regelen via scherm iphone FreakyOlivier iPhone algemeen 1 16-10-09 15:09
Waar kan je het volume opschroeven (Firmware 2.1) colin_kuijntjes Jailbreak apps en thema's 20 01-01-09 20:36
Touchpad & Mac: volume regelen? Notorious Mr G iPhone Apps 0 11-12-08 22:16
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.