Kan volume niet regelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag een cradle van Carcomm in mijn auto geschroefd, op zich doet alles het perfect. Ik kan de muziek vanaf de Iphone selecteren etc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan volume niet regelen
Heb vandaag een cradle van Carcomm in mijn auto geschroefd, op zich doet alles het perfect.
Ik kan de muziek vanaf de Iphone selecteren etc / wordt opgeladen etc. Echter, ik kan het volume in het geheel niet aanpassen (op de autoradio), en dit kan ook niet vanaf de Iphone. Heb de witte en rode tulp op de uitgangen van de radio aangesloten. Als ik de volumeknop helemaal open draai komt het geluid van de tuner / compactdisk er door heen. Dus ik selecteer op AUX waar niks aangesloten zit. Als ik de orginele Apple kabel direct in de radio en Iphone steek, kan ik weer niks vanaf de Iphone regelen (wel vanaf de radio, maar dat vindt ik te ingewikkeld) Trouwens, Carcomm heeft een ook een leuke cradle, waar je gewoon de bekende witte stekker van Applle in de achterkant steek. ( zag dit inderdaad te laat, en had al een ander besteld) http://www.dtm.nl/dtm/webshop/iPod-i...42EC8D#alltabs Laatst gewijzigd door ijvoon; 30-07-09 om 20:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Volume regelen via scherm iphone | FreakyOlivier | iPhone algemeen | 1 | 16-10-09 16:09 |
Waar kan je het volume opschroeven (Firmware 2.1) | colin_kuijntjes | Jailbreak apps en thema's | 20 | 01-01-09 21:36 |
Touchpad & Mac: volume regelen? | Notorious Mr G | iPhone Apps | 0 | 11-12-08 23:16 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|