contact personen verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben net terug van opreis en mijn zus heeft mijn iphone mogen lenen. nu ik had deze volledig gewist zodat zij met n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contact personen verwijderen
hallo,
ik ben net terug van opreis en mijn zus heeft mijn iphone mogen lenen. nu ik had deze volledig gewist zodat zij met n propere iphone kon werken. ik had dus al haar contact personen op men iphone gezet maar is er een manier op nu bv alleen die contact personen te wissen (de hele lijst) en dan gewoon de mijne erin te zetten via sim of voor n hele lege lijst moet ik dan de iphone VOLLEDIG herinstalleren? want als ik al die personen 1 voor 1 moet verwijderen ben ik binnen een maand nog bezig... mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is er met dezelfde computer gesynchroniseerd? Zo niet, kan je synchroniseren en dan aanvinken dat je de bestaande contacten wilt overschrijven.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had een kopie genomen van mijn instellingen etc... voor ik vertrok |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contact personen verwijderen | paramedic | iTunes | 0 | 25-01-11 12:00 |
indeling contact personen | Stef16 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 19:59 |
Contact personen weg | doome001 | iPhone algemeen | 8 | 14-11-10 06:26 |
contact personen synchroniseren | leander beuling | iTunes | 1 | 18-10-09 13:37 |
contact personen | lbernabela | Archief | 1 | 29-02-08 13:48 |
|
|