Iphone 3GS kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tsja, als alles past en hij laadt de iphone wel op, dan kun je toch wel stellen dat hij compatibel is.. Ik weet ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tsja, als alles past en hij laadt de iphone wel op, dan kun je toch wel stellen dat hij compatibel is..
Ik weet ook niet zeker of het door de lader komt, we zullen het rapport wel afwachten. Als ze maar niet aankomen met het waterschade verhaal De man van Pro Assist vertelde me nog dat het doorgaans 2 tot 3 weken ging duren Maar ik ben nu wel de 'tijdelijke' eigenaar van een echte Nokia E71 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
*Kleine update*
Ik werd net gebeld door T-Mobile dat ik a.s. dinsdag mijn Iphone weer terug krijg. Ik ben benieuwd of ze de telefoon gerepareerd hebben of dat ik een nieuwe heb gekregen.. |
|
|||
|
|||
Nou hij is terug
Ik heb dus zoals voorspelt een gloedje nieuwe gekregen, maar nu zit ik alleen wel met een dilemma.. Gebruik ik mijn zonneoplader nog ofniet? Wat jullie |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gewoon doorverkopen die zonnelader
|
|
|||
|
|||
Heb je interesse dan
|
|
||||
|
||||
Ik niet in ieder geval
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 2 dagen na aankoop kapot | Boskant88 | iPhone algemeen | 10 | 29-11-10 22:01 |
iPhone 3GS Kapot. Advies nodig. | Harm133 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-10 16:49 |
iPhone 3GS kapot?! | Zwansy | iPhone algemeen | 15 | 25-07-10 18:25 |
Volume knop 3Gs kapot | En Weg | iPhone algemeen | 7 | 24-02-10 11:15 |
Mijn Belgische iPhone 3GS is kapot | yocko | Koopinformatie België | 7 | 02-07-09 22:30 |
|
|