//

iPhone restoren met alleen Berichten

iPhone restoren met alleen Berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iPhone een keer gejailbreaked, maar was hier niet tevreden over dus heb heb gerestored. Nu blijft het batterijpercentage gewoon staan, terwijl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-09, 15:18
Thyzb Thyzb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard iPhone restoren met alleen Berichten

Hoi,

Ik heb mijn iPhone een keer gejailbreaked, maar was hier niet tevreden over dus heb heb gerestored.
Nu blijft het batterijpercentage gewoon staan, terwijl ik dit weg wil hebben.
Ook heb ik hierdoor het gevoel dat 'ie niet 100% schoon is.. vandaar dat ik hem compleet gerestored wil hebben.

Het liefste wil ik dat alle instellingen dan gereset worden, dus 'instellen als nieuwe iphone' zou hier mooi bij zijn.

Het probleem is echter het volgende: ik wil mijn sms berichten niet kwijt.
Ik weet dat de rest via gewone synchronisatie allemaal terug te roepen is.. maar hoe zit dit met sms berichten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 13:23
injectx injectx is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 18
Standaard

Het is jammer dat ie nu niet meer gejailbreaked is. Mijn advies is om dit alsnog te doen. Volgens mij behoud je gewoon je berichten, instellingen etc. als je via redsn0w een jailbreak uitvoert(was immers zo bij mijn 3G).

Anyways, als ie dan gejailbreaked is, kun je via WinSCP(Windows, mac weet ik even niet) naar de map /private/var/mobile/Library gaan, waarna je de gewenste map kiest en deze naar je computer kopieert. Zo backup ik altijd en het werkt perfect, je weet precies wat je backupt en kunt altijd een volledige restore doen bij een upgrade zodat je zeker bent dat hij weer "clean" is.

Suc6!

Laatst gewijzigd door injectx; 11-08-09 om 13:32. Reden: typo
  #3  
Oud 11-08-09, 13:54
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Je smsjes zitten alleen in een reservekopie.
Anders moet je kijken of iTunes meerdere reservekopieen heeft waarvan 1tje van VOOR de jailbreak.
  #4  
Oud 12-08-09, 15:22
Thyzb Thyzb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

Ja oke klopt..
Maar d'r is dus geen mogelijkheid om alleen de berichten terug te zetten.. en de rest in de fabrieksinstellingen te laten?

Met jailbreak is 't goed te doen lees ik ja.. maar die wil ik er dus juist af hebben
  #5  
Oud 12-08-09, 15:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thyzb Bekijk bericht
Ja oke klopt..
Maar d'r is dus geen mogelijkheid om alleen de berichten terug te zetten.. en de rest in de fabrieksinstellingen te laten?

Met jailbreak is 't goed te doen lees ik ja.. maar die wil ik er dus juist af hebben
Enkel de berichten terugzetten kan dus helaas niet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen nog maar push-berichten bij Wi-Fi Youri82 Wi-Fi 6 18-03-11 12:10
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen Fr4nkY iPhone algemeen 4 02-06-10 17:02
Alleen trillen bij nieuwe sms berichten tijjani Ringtones en Wallpapers 1 27-11-09 13:35
Iphone is locked en wilt alleen firmware 1.3 restoren SMOKE-BQ Archief 2 22-09-09 09:54
Iphone restoren met fw 1.1.1?? david007 Archief 2 26-10-07 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.