mogelijkheid om de iphone 16g 3gs uittebreiden wat betreft geheugen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er kunnen zoveel gekke dingen met die iphone. Dus vroeg mij af of er enge mogelijkheid is om het geheugen van de iphone uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Er kunnen zoveel gekke dingen met die iphone. Dus vroeg mij af of er enge mogelijkheid is om het geheugen van de iphone uit te breiden. Mischien door middel van jailbreak of iets dergelijks???
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me niet, waarom zouden ze anders een een 32GB versie maken.
|
|
|||
|
|||
![]() voor de mensen die zich netjes en legaal aan de regels houden. D8 mischien is er een omweg of een achterdeurtje mogelijk om het toch nog te kunnen uitbreiden.
|
|
|||
|
|||
![]() Zou wel een idee zijn overigens: zoals je ook een kleine accu kunt aansluiten aan je dockconnector... een accu met wat flashgeheugen die je ook weer kunt vullen met bijvoorbeekd films middels een bijgeleverd combinatie-dockje voor je accu en iphone.... ik ruik een markt ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot doorverbinden op 3GS? | aksiram | iPhone algemeen | 8 | 14-07-10 00:09 |
jailbreak iphone 3gs 16g 3.1.2 (7d11) | vw4ever | Archief | 1 | 01-11-09 11:21 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|