//

Remote ziet HipServer niet...

Remote ziet HipServer niet... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Allemaal, Ik heb al even op het forum gezocht, maar (nog) niets gevonden. Ik heb sinds kort een Ethernet harde schijf van LAcie die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-09, 12:01
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard Remote ziet HipServer niet...

Hi Allemaal,

Ik heb al even op het forum gezocht, maar (nog) niets gevonden. Ik heb sinds kort een Ethernet harde schijf van LAcie die dienst doet als HipServer. Ik heb dus alle muziek van m'n pc geknikkerd en op die server gezet. Werkt perfect samen met iTunes, want die ziet de server direct. Alhoewel het irritant is dat er af en toe (onbegrijpelijk) gebufferd moet worden. Want m'n internetverbinding is toch echt snel genoeg. Maar goed dat terzijde.

Mijn probleem: ik heb sinds gisteren ook remote op m'n iPhone geïnstalleerd. Werkt ook vlekkeloos. Alleen...hij ziet de gedeelde HipServer niet! Als ik handmatig via iTunes de muziek vanaf de server aanzet, dan ziet Remote ineens wel het nummer dat ik afspeel maar daar blijft het dan ook bij. Als ik op de knopper volgende of vorige druk, dan werkt het ook nog. Maar het is dus altijd een verrassing wat er gaat komen...

Weet iemand hoe ik via Remote mijn (gedeelde) HipServer kan uitlezen op de iPhone?

Alvast bedankt!!

Vinz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op stein-m iTunes 0 14-07-10 19:17
Windows: iTunes ziet iPhone niet via Wi-Fi MrMyagiii iTunes 2 30-12-09 09:00
'computer' ziet iphone niet jermain5 iPhone algemeen 6 21-12-09 17:07
Windows: Pc ziet Iphone niet Selo Desktop-applicaties 1 15-05-08 09:09
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.