barst in scherm van 3gs!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hello, Ik heb in juni nieuw iphone 3gs 16gb gekocht. Na 2 weken heb een kleine streep gevonden op scherm (nooit laten valen) niet gereageerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
barst in scherm van 3gs!!!
hello,
Ik heb in juni nieuw iphone 3gs 16gb gekocht. Na 2 weken heb een kleine streep gevonden op scherm (nooit laten valen) niet gereageerd, nog na paar dagen heb gezien dat streep verdikkerd is. Dierect naar mobistar gelopen, ze hebben hem opgestuurd voor reparatie, maar na 2 weken hoor ik van hun dat na de onderzoek bleek dat er vochtschade geconstateerd is en valt niet onder garantie. Maar, als ik zal 282 euro betalen kreeg ik dan nieuw iphone. Ik zie geen verband tussen. Kan iemaand me helpen? PS. sorry voor tipfouten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat voor schade het precies was en hoe het gekomen is, is voor ons als lezer alleen maar gokken. Vochtschade zal het waarschijnlijk niet zijn geweest zoals ze suggeren.
Mijn advies is niet laten repareren en bij onafhankelijk reparatiebedrijf laten repareren (zie zoekfunctie voor wat adressen). |
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry, toetsen bord bedoelde ik. Laatst gewijzigd door Nikooos; 17-08-09 om 16:48. |
|
|||
|
|||
Wat ik dus bedoelde is dat wij niet kunnen oordelen of Mobistar of andere partij hier juist gehandeld heeft.
|
|
|||
|
|||
Die SCHIJT Apple gooit echt werkelijk ALLES onder vochtschade he!! Volgens mij wordt dat de mensen op die afdeling ingepepert, dat je alles daarop moet proberen te gooien omdat dat buiten de garantie valt...
Als er ZOVEEL iPhones last hebben vn vochtschade he, dan levert Apple geen goed product en moet Apple dus OOK een toestel vervangen!!! Ook Apple is verplicht een goed en degelijk product te leveren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 barst in scherm | bakiii | iPad algemeen | 31 | 01-12-11 14:37 |
Barst onder scherm van de 4!! | xs2iphone4 | iPhone algemeen | 1 | 06-12-10 13:24 |
Barst in scherm | wouter2190 | iPhone algemeen | 1 | 17-06-10 22:07 |
barst scherm Iphone | djvincon | iPhone algemeen | 2 | 16-10-08 14:10 |
barst in scherm !!! :( | dj_joske | Archief | 4 | 17-07-08 14:56 |
|
|