Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer de SMS notification zo in te stellen dat alleen een melding verschijnt van een SMS bericht een niet direct al een deel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor...
Hallo,
Ik probeer de SMS notification zo in te stellen dat alleen een melding verschijnt van een SMS bericht een niet direct al een deel van het SMS bericht. Onder Algmeen / Codeslot ontbreek bij mij echter de optie "Toon deel van SMS". In plaats daarvan staat bij mij de optie "Voicedialing" Iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Toon Voorvertoning" is de bovenste optie in de Settings
voor "Berichten". (4 items ONDER "Algemeen" in de settings) Daar stel je ook de herhalingsmelding in en of je MMS wilt kunnen sturen of niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding "Simkaart heeft een toon afgespeeld"? | karterke | Telenet | 14 | 11-12-12 22:55 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|