iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Langere vibratie bij ontvangen sms (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4201-langere-vibratie-ontvangen-sms.html)

thomas89 20-09-08 10:44

Ik heb gewoon het programma asVibra gebruikt dat je kan vinden in de installer. je moet wel eerst de community sources installeren. Het programma werkt perfect. Bij asVibra trilt de iphone langer. En je hebt ook nog asVibra3 en dat zorgt ervoor dat hij 3 keer trilt. Je kan dus kiezen. Ik ben heel tevreden met dit programma, gemakkelijk en snel.
Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Thomas

Ruppi 02-10-08 23:59

Overweeg Intelliscreen voor je bibber avonturen...

Spasta 04-10-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas89 (Bericht 195291)
Ik heb gewoon het programma asVibra gebruikt dat je kan vinden in de installer. je moet wel eerst de community sources installeren. Het programma werkt perfect. Bij asVibra trilt de iphone langer. En je hebt ook nog asVibra3 en dat zorgt ervoor dat hij 3 keer trilt. Je kan dus kiezen. Ik ben heel tevreden met dit programma, gemakkelijk en snel.
Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Thomas

Thx, ik heb het net geinstalleerd en werkt goed bij mij :D

Wijcky 08-10-08 08:49

Met Intelliscreen kan je een herhalende sms toon instellen. Dan gaat hij om de 5 minuten een geluid geven en vibreren.

Spasta 08-10-08 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijcky (Bericht 203484)
Met Intelliscreen kan je een herhalende sms toon instellen. Dan gaat hij om de 5 minuten een geluid geven en vibreren.

Dat moet ik ook maar even fixen dan.
Is wel zo makkelijk als ik aan het werken ben, dan hoor ik het nooit :)

Wijcky 08-10-08 13:00

Het probleem is wel, dat het een vrij duur programma is en dat er nog altijd geen crack voor is.

Spasta 08-10-08 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijcky (Bericht 203572)
Het probleem is wel, dat het een vrij duur programma is en dat er nog altijd geen crack voor is.

Hoeveel kost het?

Hmm mjah, dan ga ik zelf ook maar even op zoek naar een crack.
Je kan maar geluk hebben ;)

waalboer 01-01-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas89 (Bericht 195291)
Ik heb gewoon het programma asVibra gebruikt dat je kan vinden in de installer. je moet wel eerst de community sources installeren. Het programma werkt perfect. Bij asVibra trilt de iphone langer. En je hebt ook nog asVibra3 en dat zorgt ervoor dat hij 3 keer trilt. Je kan dus kiezen. Ik ben heel tevreden met dit programma, gemakkelijk en snel.
Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Thomas

Werkt helemaal top dat 3x trillen alleen heet het pro dan asvibra2

croiman 06-01-09 12:14

k doe het nog zen oude manier, k ga rechtstreeks naar de file *.plist en pas handmatig aan, geen onnodige apps op iphone.

wernerhelly 18-01-10 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 239950)
k doe het nog zen oude manier, k ga rechtstreeks naar de file *.plist en pas handmatig aan, geen onnodige apps op iphone.

Beste kan je mij zeggen waar ik dit kan wijzigen aub
Ik ga in mijn menu via winscp en dan ????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.