//

iPhone beeld flikkert

iPhone beeld flikkert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je geluk hebt is het gewoon de aansluiting die iets los is geraakt. Als je pech hebt zal het scherm vervangen moeten worden. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-08-09, 16:42
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je geluk hebt is het gewoon de aansluiting die iets los is geraakt. Als je pech hebt zal het scherm vervangen moeten worden.

Ik weet niet wat de prijzen zijn die de verschillende reparatie centra vragen maar een LCD kost ongeveer 30 Euro.

EDIT
lees net het commentaar van evmw, en dat zal goed mogelijk kunnen zijn als jou iPhone ook op dat soort momenten flikkert. Probeer eens te resoren zonder het terug zetten van een backup, Als je het probleem houdt weet je in ieder geval dat het geen software probleem is.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 24-08-09 om 16:46.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-08-09, 17:59
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Bedankt voor jullie reply!

Ik heb een restore gedaan zonder back-up en dat heeft helaas niets opgeleverd. Tijdens de restore begon het beeld al te flikkeren. Ik kan dus bijna zeker weten uitsluiten dat het een software-probleem is.

Het flikkeren is vandaag erger geworden. Gister waren er nog momenten dat het beeld nog gewoon was. Vandaag blijft het scherm altijd flikkeren. Momenteel kan ik amper meer lezen wat er op het scherm gebeurd. Het wordt dus alleen maar erger.

Ik ben denk ik gewezen op een reparatie-service dus dat zal mijn volgende stap zijn. Als iemand nog een goed adres kan aanraden in de buurt van Utrecht dan hoor ik dat graag!
  #23  
Oud 24-08-09, 20:23
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je in de buurt van Amsterdam bent wil ik wel kijken of het een losse aansluiting is. Ik kan eventueel het scherm ook testen.
Maar als het logicboard defect is kan ik je niet verder helpen. Dat heb ik hier niet liggen.
  #24  
Oud 24-08-09, 20:36
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Je hebt 2 jaar garantie op de iPhone in belgië, dus ik gok dat dat ook zo zal zijn in nederland?

Madam van mobi* winkel zei me dat ze van apple uit een 2e jaar garantie moesten geven op het toestel.
  #25  
Oud 24-08-09, 20:46
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

In Nederland heb je volgens mij maar 1 Jaar garantie, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn mobiele telefoon?
De garantietermijn is afhankelijk van het merk en de leverdatum van het toestel. De minimale garantie is in ieder geval een jaar. De garantievoorwaarden heb je tegelijk met je mobiele telefoon ontvangen.

Val-, stoot-, druk- en vochtschade vallen buiten de garantie.

Bron:t-mobile website.
  #26  
Oud 24-08-09, 20:57
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

De basis garantie van de Apple iPhone is inderdaad 1 jaar. Punt is alleen dat het Europees geregeld is (Europese richtlijnen) dat er eigenlijk 2 jaar op dergelijke producten moet zitten.
  #27  
Oud 24-08-09, 21:07
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
De basis garantie van de Apple iPhone is inderdaad 1 jaar. Punt is alleen dat het Europees geregeld is (Europese richtlijnen) dat er eigenlijk 2 jaar op dergelijke producten moet zitten.
dus heeft hij dan 2 jaar garantie of niet?
ik zou zeggen ja
  #28  
Oud 24-08-09, 21:07
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
De basis garantie van de Apple iPhone is inderdaad 1 jaar. Punt is alleen dat het Europees geregeld is (Europese richtlijnen) dat er eigenlijk 2 jaar op dergelijke producten moet zitten.
Ik heb dit ook altijd gedacht. Alleen hoe sterk sta ik in mijn schoenen als ik T-Mobile / Apple opbel en zeg dat de Europese garantie 2 jaar is op dergelijke producten?
  #29  
Oud 24-08-09, 21:12
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je staat volledig in je recht om 2 jaar garantie te claimen, alleen is het in de praktijk nogal een lastige kwestie. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt moet het geen probleem zijn denk ik.
  #30  
Oud 24-08-09, 21:16
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik kwam net deze link tegen:

Apple (doesn’t) Care voor de iPhone in Nederland en België?

"Kortom gaat je iPhone stuk na een jaar dan is T-Mobile wettelijk verplicht om voor vervanging te zorgen en dat is misschien ook wel de rede waarom er geen Apple Care te koop is in Nederland? Je hebt gewoon minstens 2 jaar garantie. T-Mobile moet ervoor zorgen dat je, je iPhone een aantal jaren gewoon kunt gebruiken. Dit geldt ook als je geen extra garantie hebt gekocht."

Ik ga dus contact opnemen met T-Mobile en zien of ik hierin mijn gelijk kan halen.
  #31  
Oud 26-08-09, 17:53
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik zat net mijn iPhone aan het testen en zodra ik de iPhone zijwaarts draai, dus dat het beeld van mijn mail/sms horizontaal wordt gedraaid, dan doet mijn beeldscherm weer normaal. Iemand enig idee wat dit kan betekenen en wat dan defect is?
  #32  
Oud 26-08-09, 18:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Werkt alleen bij SMS normaal, of bedoel je dat hij helemaal geen problemen geeft in landscape modus?
  #33  
Oud 26-08-09, 18:19
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

In landscape modus, zowel bij sms en mail, verdwijnt het flikkeren en verdwijnen dus de problemen. Zodra ik de iPhone weer terugdraai begint het weer...
  #34  
Oud 26-08-09, 18:23
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Probleem met het LCD is dan eigenlijk uitgesloten. Als een restore niet helpt zal het een hardwarematig probleem met het logic board moeten zijn denk ik zo, wellicht problemen met de accelerometer.
  #35  
Oud 26-08-09, 23:03
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Hoe werkt garantie bij elektrische apparatuur - Uitgelegd
Je hebt garantie voor de levensduur van het apparaat... Nu dus nog steeds, want een iphone gaat langer mee dan een jaar
  #36  
Oud 26-08-09, 23:51
mvp mvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Je hebt zowiezo MINIMAAL 2 jaar garantie, alwel niet via T-mobile dan via apple.

De europese wetgeving zegt jou dat een mobiele telefoon MINSTENS 2 jaar mee moet gaan. Dit dus het Economisch Levensduur.

Ik werk zelf al een hele tijd in de detailhandel en ook opleidingen afgerond.

Wat al eerder vermeld word is dat je je rechtsbijstands verzekering kan inschakelen.
Ik weet zeker dat het dan goed moet komen en een beetje winkel die geeft jou ook na 2 weken buiten die 2 jaar garantie.
Beetje service is wel op zijn plaats.

Het is dat ik niet meer in de elektronica zit anders had ik voor je kunnen kijken wat ik kon betekenen.

Ik hoop dat je hier ook wat aan hebt , en anders hoor ik het graag.

Je kan mij alles vragen m.b.t. garantie/verzekeringen.
__________________
Iphone 3GS 16GB 3.1.2 Jeailbroken & Unlocked
  #37  
Oud 01-09-09, 17:06
MikeD MikeD is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone beeld flikkert

ik had exact hetzelfde probleem als iNtalex.
bij mij is het scherm zomaar weer normaal gaan doen maar na 2 maanden is het weer terug.. hellup

info; ik heb geupdate van 2.2.1 (3 mnd geleden) naar 3.0 (1 mnd geleden) en vandaag naar 3.0.1

Laatst gewijzigd door MikeD; 01-09-09 om 17:19. Reden: aanvulling
  #38  
Oud 01-09-09, 17:26
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
ik had exact hetzelfde probleem als iNtalex.
bij mij is het scherm zomaar weer normaal gaan doen maar na 2 maanden is het weer terug.. hellup

info; ik heb geupdate van 2.2.1 (3 mnd geleden) naar 3.0 (1 mnd geleden) en vandaag naar 3.0.1
Bij mij heeft mijn iPhone in de tussentijd ook weer even gedaan (zaterdag). Helaas dook het probleem dezelfde dag spontaan weer op. Wel werkt de landscape mode in sms en mail nog steeds (iPhone zijwaarts draaien).

Ik ga 'm vrijdag naar de T-Mobile shop brengen. Zover ik weet is er geen manier om het probleem zelf op te lossen.
  #39  
Oud 06-09-09, 14:03
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik ben met mijn probleem naar T-Mobile gegaan. Zij geven dus aan dat je geen twee jaar garantie hebt ondanks de Europese richtlijnen voor garantie. De medewerker van T-Mobile wilde niet met mij in discussie gaan wat ik erg zwak vind. Ik moet dus de reparatie uit eigen zak betalen terwijl ik het probleem zelf niet heb veroorzaakt!

Een slechte zaak dus en wat mij betreft een klant minder voor T-Mobile zodra ik hiervoor de kans krijg.
  #40  
Oud 27-01-10, 11:39
corneverboom corneverboom is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,

Helaas heb ik ook het probleem dat het beeld knippert/flikkert. Zowel bij opladen als zonder oplader. Soms hele dagen niet, soms 5 minuten, en dan weer een dag niet. Vreemd!

Wat kan ik doen? Wat moet ik doen?

Graag reactie! THNX!
Reageren

Labels
beeld, flikkert, kapot, lcd, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wazig beeld iphone inguh iPhone algemeen 9 17-05-12 11:26
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Iphone 3G beeld flikkert in alle kleuren maxim1991 iPhone algemeen 0 11-02-11 21:24
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44
Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus segers909 Unlock [archief] 9 26-05-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.