//

probleem met iphone en pioneer radio

probleem met iphone en pioneer radio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een pioneer DEH-P49001-B radio met i-pod aansluiting.. maar als ik m`n iphone 3GS erop aansluit laadt hij de tel niet op maar speelt wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-09, 17:21
remykemner remykemner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 5
Standaard probleem met iphone en pioneer radio

heb een pioneer DEH-P49001-B radio met i-pod aansluiting.. maar als ik m`n iphone 3GS erop aansluit laadt hij de tel niet op maar speelt wel gewoon de muziek af.. iemand een idee of daar iets aan te doen is.. heb al een aantal uurtjes op google zitten snuffelen maar kan daar niets vinden.. heb al geprobeerd om er een scosche blokje tussen te zetten maar dit werkt ook niet..

greetzzzz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-09, 10:47
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remykemner Bekijk bericht
heb een pioneer DEH-P49001-B radio met i-pod aansluiting.. maar als ik m`n iphone 3GS erop aansluit laadt hij de tel niet op maar speelt wel gewoon de muziek af.. iemand een idee of daar iets aan te doen is.. heb al een aantal uurtjes op google zitten snuffelen maar kan daar niets vinden.. heb al geprobeerd om er een scosche blokje tussen te zetten maar dit werkt ook niet..

greetzzzz
heb hetzelfde probleem met mijn pioneer radio en ipodkabel. Dat scosche niet werkt met sommige pioneerkabels is ook bekend. Ik heb scosche via appstore retour gezonden en verwacht conform toezegging mijn geld terug. Pioneer geeft overigens ook niet thuis en adviseerde zelfs de scosche. Zit maar 1 ding op WEG met Pioneer!
  #3  
Oud 27-08-09, 20:18
remykemner remykemner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 5
Standaard

heb misschien de oplossing voor dit problem weet niet of het werkt maar heb een kabel in amerika besteld die dit probleem waarschijnlijk oplost.. ik las dat deze kabel een ipod wel oplaad omdat er een verschil in voltage zit tussen de ipod en iphone.. kijk anders op CableJive: Charge Converter for iPhone and iPod misschien is dit de oplossing.. als het werkt hoor je het zodra ik de kabel binnen heb...

greetzzzz remy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock basvdkant Wi-Fi 1 29-01-11 19:19
iPhone 3gs met Pioneer DEH-P8100BT jaybee iPhone accessoires en onderdelen 2 07-12-09 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.