Digitale boeken op Bol.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tring Dank voor de reacties. Ik krijg boeken nu via Stanza op mijn iphone, dat gaat goed, alleen ................... niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begreep idd gisteren dat je betaalde boeken niet in stanza op je iphone kon openen, en dat je daarvoor alleen de software van Adobe kunt gebruiken...?? Die dus wel op de E-Readers staan, maar die niet voor de iphone beschikbaar is volgens mij (Adobe) :s Die DRM bla bla zit dan blijkbaar in het Adobe die je persé nodig hebt om die betaalde boeken te kunnen lezen??? Dan maar hopen dat die software ook op de iphone komt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het antwoord was dat ivm beveiliging van de boeken deze niet op de iphone te lezen zijn. De gratis boeken hebben de beveiliging niet. Ik zou het geld voor aanschaf van het digitaal boek terugkrijgen. Ik heb nu via ereader.com engelstalige boeken gedownload en vorige week in mijn vakantie gelezen.
|
|
|||
|
|||
Ik zit hier hetzelfde met bibliotheek-boeken.
Worden keurig in Adobe Digital Editions binnen gehaald. Zijn dus op de Mac te lezen, maar niet naar de iPad te transporteren. Ik begrijp dat Adobe dat wel wil uiteindelijk. Maar die strijd tussen Adobe en Apple is pas beginnend... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken van Bol.com artikel op iPad Planet | Gewiba | iPad algemeen | 2 | 09-08-10 00:18 |
Bol.com | El_Diablo | iPhone Apps | 2 | 06-10-09 00:19 |
|
|