Firmware vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Ik ben nog een trotse bezitter van een iPhone 2g ! Nu heb ik een hele tijd niets aan mijn firmware gedaan , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware vraag
Hallo !
Ik ben nog een trotse bezitter van een iPhone 2g ! Nu heb ik een hele tijd niets aan mijn firmware gedaan , hij werkte prima maar nu kom ik er achter dat hij toch behoorlijk langzaam begint te worden en achterhaald is. Ik ben een tijd van die forum afgeweest en heb ik de vraag : Hoe te upgraden van 2.1 naar 3.0.1 ? Ik heb momenteel : Frimware : 2.1(5f136) Modemfirmware : 04.05.04_G En heb model : MA712LL Ik gebruik windows vista Met welk programma kan ik hem het makkelijkst upgraden ? Groetjes Max Laatst gewijzigd door langemax; 27-08-09 om 16:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je, je iphone aan itunes hangt en dan naar update gaat dan moet hij vanzelf updaten naar 3.0 of zelfs 3.01
succes ermee |
|
|||
|
|||
Zelfs als hij unlocked en jailbroken is ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone unlockt maar kan niet via cydia redsn0w downloaden omdat Wi-Fi niet werkt heeft iemand een oplossing??
groetjes wouter |
|
|||
|
|||
Andere Wi-Fi vinden of via installer(kost geld) op pc installeren en daarop downloaden
|
|
|||
|
|||
geld maakt niet uit...
alleen zonder de jailbreak kan ik helemaal niks ook niet downloaden... heb er een andere iphone naast liggen en die heeft 5 Wi-Fi optie's... |
|
|||
|
|||
Wellicht dat je op 1 meter van je router af wel bereik hebt met Wi-Fi, anders is er nog een andere manier via de pc alleen kan ik die even niet vinden.
|
|
||||
|
||||
antenne probleem.
|
|||
|
|||
ja best jammer als ik er nog geen 30 cm van af zit...
en mijn eigen iphone wel bereik heeft en 5 punten kan vinden... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
HELP! Vraag handleiding jailbreaken firmware | dedesi | Archief | 1 | 18-02-10 14:32 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|