processen stoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloooo Ik vroeg me af of er een app was om achtergrondprocessen te stoppen Ik heb geen JB op dit moment, wil ik ook ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
processen stoppen
Halloooo
Ik vroeg me af of er een app was om achtergrondprocessen te stoppen Ik heb geen JB op dit moment, wil ik ook ff niet meer.. Ik gebruik nu MemStatus, die ziet altijd wel me mail en safari, die kan ik daarmee ook stoppen. Maar het gaat mij eigenlijk meer ook om de iPod fuctie. Ik heb in de auto opweg naar me werk en opweg naar huis namelijk altijd deze aanstaan, en deze blijft draaien (zag ik altijd in SBSettings) als je de iPod functie afsluit.. Iemand een idee??misschien andere app, die wel alle 4 de processen zien, phone, mail, ipod, safari... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
FreeMemory wat voor jou?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Sorry , in de appstore?
|
|||
|
|||
Ik kan FreeMemory niet vinden in de AppStore
|
|
|||
|
|||
Nee, moet je iPhone voor gejailbreaked zijn..------> Cydia, daar vind je FreeMemory..
|
|
||||
|
||||
Mm, ik doelde wel op de AppStore-app Free Memory, maar hij is inderdaad niet meer beschikbaar..
|
|
||||
|
||||
jammer. Zou wel handig kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
iStat doet hetzelfde, maar of deze nog lang in de AppStore staat?
|
|
|||
|
|||
ik zie in itunes dat die free memory feature al verwijderd is :s
|
|
||||
|
||||
helaas daar doen we het juist voor.
|
|
||||
|
||||
ik vraag me af of iemand op deze forum weet hoe je 'junk' verwijdert om je iPhone sneller te maken. ( via SSH )
of een tutorial. Er zijn mogelijkheden om dingen te verwijderen die niet nodig zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke processen quiten in de .app SysInfo | dendioo | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-06-08 12:47 |
Programma voor processen zien !? | PuPp3t | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-02-08 14:27 |
SysInfo maakt processen op iPhone zichtbaar | MacEllie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-12-07 18:22 |
batterij en processen | lucky58 | iPhone algemeen | 0 | 24-12-07 12:20 |
|
|