Vraag ivm wisselende datacounter en gebruikstijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb even gezocht op het forum maar niet direct gevonden. Als je de gegevens van gebruik en dataverkeer (in/out) niet manueel reset, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag ivm wisselende datacounter en gebruikstijd
Hallo,
ik heb even gezocht op het forum maar niet direct gevonden. Als je de gegevens van gebruik en dataverkeer (in/out) niet manueel reset, is het dan normaal niet de bedoeling dat deze enkel optellen, dat er dus een totaal zichtbaar is? Net had ik een download van 9 MB, nadien heb ik de iPhone op- en afgezet en nu staan er slechts 842kb ... worden de gegevens door een shut-down ook terug op 0 gezet? En hoe zit het dan met de gebruikstijd, is dit de totale tijd waarin het toestel actief gebruikt werd? ... Dit is ook terug op 0 gezet. Onderaan staat er wel dat de gegevens nooit zijn gereset. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door iMonkey; 11-09-09 om 13:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag ivm updaten | tmagusjr | iPhone algemeen | 5 | 25-04-11 14:49 |
Vraag ivm waterschade | Emsi | iPhone algemeen | 9 | 28-01-11 19:53 |
Vraag ivm guides | iPhonenoob | iPhone algemeen | 7 | 18-11-08 17:52 |
vraag ivm 1.1.3OTB naar 1.1.4 | thomz | Archief | 2 | 19-03-08 15:41 |
Vraag ivm gebeld worden. | mwagena | Unlock [archief] | 2 | 17-11-07 23:55 |
|
|