Carkit problemen na 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 3GS 32gb met 3.1 firmware. Parrot 3200 color carkit. Voor de update werkte mijn carkit perfekt, niks geen problemen, sync en alles prima. Nadat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carkit problemen na 3.1
3GS 32gb met 3.1 firmware.
Parrot 3200 color carkit. Voor de update werkte mijn carkit perfekt, niks geen problemen, sync en alles prima. Nadat ik de 3.1 erop gezet heb, niks als problemen, parrot crasht gewoon na enkele seconden gesprek (zelfs zwart scherm), en vind daarna de iphone niet meer terug. Al alles geprobeert, nieuwe verbinding, verschillende profielen, uitschakelen van synchronisatie van namen en geschiedenis. Iemand waar deze combo wel werkt?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3GS 16 GB, 3.1 firmware icm Parrot 3200 colour
No problems. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
3.1 ruis herrie bellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
problemen met versturen van contactenlijst naar carkit | kki | iPhone algemeen | 10 | 12-01-13 13:49 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth | bjornpieneman | iPhone algemeen | 0 | 24-06-09 18:00 |
|
|