Headphone input kanaal kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag de Iphone gehaald en bij het plaatsen van de simkaart heb ik met een paperclip in het headphone input gaatje doorgedrukt. Met als gevolg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Headphone input kanaal kapot
Vandaag de Iphone gehaald en bij het plaatsen van de simkaart heb ik met een paperclip in het headphone input gaatje doorgedrukt. Met als gevolg dat ik geen muziek meer kan beluisteren via mijn headphone, doordat deze wellicht geen contact kan maken. Voor de rest doet de tel het prima.
Valt dit wellicht onder de garantie en weet iemand wat het gaat kosten om te repareren. Als je goed kijkt in het gaatje lijkt het alsof een bruggetje uit zijn kom is geschoten en waarschijnlijk weer in zijn kom moet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G headphone input kapot? | king2203 | iPhone algemeen | 2 | 10-10-10 19:48 |
input kapot | gieleke6 | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 16:33 |
Koptelefoon input kapot | raimster | iPhone algemeen | 0 | 09-03-10 16:02 |
Jack input kapot.... | jonathan1993 | iPhone algemeen | 2 | 03-11-09 18:10 |
[TECHNISCH] Headphone Jack kapot? | MaxBentum | iPhone algemeen | 6 | 07-04-09 17:44 |
|
|