Hoe is de indeling van de 8G op de Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, We hebben een werkgeheugen van 8 G op de Iphone.Nu stel ik me de vraag hoe ik die kan gebruiken.Ben ik gelimiteerd in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe is de indeling van de 8G op de Iphone
Hallo,
We hebben een werkgeheugen van 8 G op de Iphone.Nu stel ik me de vraag hoe ik die kan gebruiken.Ben ik gelimiteerd in de installatie van applicaties?Of kan ik er opzetten zolang mijn 8 G niet opgebruikt is? Thanks, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt voor de link,ik vond hem niet direkt.
Als ik het goed begrijp,heb ik ongeveer 300 mb voor applicaties. In de tread zeggen ze dat er een mogelijkheid is om meer plaats te creeren voor applicaties.Maar dat is voor mij een beetje te ingewikkeld. Bestaat er geen simpelere oplosing? Alvast bedankt d |
|
|||
|
|||
Hallo,
Effe gezocht op andere forums en heb dit gevonden: Bron : http://sleepers.net/iphonerepo Met het tooltje Bosstool , kan je alles op een simpele manier voor elkaar krijgen. Wel eerst CATEGORIES desinstalleren,want dit geeft konflikten.Na de aanpassing kan je terug categories installeren. Groetjes, |
|
|||
|
|||
Moet ik die backupfile van de applicaties misschien verwijderen? Graag antwoord,want ik begin te knoeien. Thanks, |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb nu mijn Backup-file naar mijn PC gecopieerd en uit mijn Iphone verwijderd. Nu heb ik gezakt van 92% naar 88 %. Dus heb ik niet veel gewonnen.Is dit normaal? Thanks |
|
|||
|
|||
Hallo,
Nu probeer ik CATAGORIES te installeren,maar krijg steeds de melding : Package download faild,can't connect to host Wat wil dit nu weer zeggen? |
|
||||
|
||||
gebruik bosstool OF de 300mb fix, doen allebei t zelfde, verplaatsen van wallpapers, ringtones en apps, en maakt zelf snelkoppelingen aan, hoef je zelf niks te doen
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik probeer nu bosstool en categories te installeren,maar krijg ze onmogelijk in mijn instal.Nochthans gebruik ik de juiste bronnen.Zou de site van Boss eruit liggen? Graag antwoord, |
|
||||
|
||||
de sources van bigboss werken, want krijg per week paar updates binnen, heb je bsd subsystem al geinstalleerd? da is wel nodig om die 2 apps te draaien.
bosstool is een van de apps voor de full disc op te lossen door je wallpapers, ringtones en apps te verplaatsen na je media schijf, heel handig omdat t appje zelf de snelkoppelingen aanmaakt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
agenda indeling | schaffers | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 23:36 |
Indeling mappen | maltje | iPhone algemeen | 3 | 08-08-10 13:38 |
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? | j.junior | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 15:40 |
|
|