Touchscreen soms stuk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede forum gebruikers! Ik zit met een klein probleempje.. Soms reageerd mijn touchscreen ineens niet meer. Om precies te zijn; de 2 middelste van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen soms stuk?
Hallo mede forum gebruikers!
Ik zit met een klein probleempje.. Soms reageerd mijn touchscreen ineens niet meer. Om precies te zijn; de 2 middelste van de een na laatste. M'n iPhone is net 2 weeken oud en heb het nu 2x gehad. Hij is wel jailbroken is dat misschien de oorzaak? Maar het rare is dat alleen dat kleine stukje niet werkt, en als k dan een hard reset uitvoer ineens wel weer . Is hier een fix voor of zal ik gewoon terug gaan naar de winkel? Sensatie. Laatst gewijzigd door Sensatie; 06-10-09 om 13:22. Reden: Plaatje toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer je backup eens te restoren, indien je nog steeds problemen hebt breng je hem gewoon terug naar de winkel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen Iphone 4 werkt soms niet | lillith | iPhone algemeen | 2 | 19-11-10 10:32 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
touchscreen reageert soms niet | reza | Unlock [archief] | 4 | 30-05-08 11:39 |
|
|