Tip van de dag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is er zoiets wel vaker geweest op het forum, maar momenteel zie ik er niks van. Ik ben van plan om elke dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tip van de dag
Volgens mij is er zoiets wel vaker geweest op het forum, maar momenteel zie ik er niks van.
Ik ben van plan om elke dag een tip te posten, om alles overzichtelijk te houden ga ik niet elke keer een nieuw topic maken: ik post het gewoon in dit topic. Veel tips zijn ook gewoon te vinden op de Apple site, maar daar kijken veel mensen niet naar. Vandaar dat ik hier tips ga posten. Omdat ik vandaag pas begin, doe ik er voor deze keer twee. Let op dat je tips misschien al kent en dat sommige ook al ruimschoots bekend zijn, maar goed, soms zitten er misschien toch een paar handige tussen. 10-10-2009: Een timer voor de sluimerstand instellen
Spoiler
10-10-2009 (2): Gesprekken wijzigen
Spoiler
Ik zal vanaf nu aan proberen elke dag zulke tips te geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kun je beter elke dag één tip doen, houdt je het wat langer vol.
|
|||
|
|||
Thank you!!!!
|
|
|||
|
|||
heeft ook niet lang geduurd precies he, elke dag een tip???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tip van de dag (2 nov) | mausy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-11-10 16:47 |
Tip van de dag 220909 | Shorty007 | Archief | 5 | 27-09-09 21:55 |
Mac OS X: Ringtone maken via tip van de dag werkt niet? | mhmobiel | iTunes | 2 | 15-10-08 14:27 |
|
|